Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun mielestä on jotenkin väärin mennä suihkuun töiden jälkeen kun kohta menee kuitenkin puntille mutta toisaalta onhan se kivempi muiden olla kun yksi ei haise perseelle.

Mun mielestä on jotenkin väärin mennä suihkuun töiden jälkeen kun kohta menee kuitenkin puntille mutta toisaalta onhan se kivempi muiden olla kun yksi ei haise perseelle.

kauanko olet harrastanut lajia

Minä mietin joskus,ajankuluksi,aikaa kun kuntosalijumppailu ei vielä ollut muotia

sanoisin, että 15-20 vuotta sitten tuskin kenelläkään oli sinun kaltaisia ongelmia: salilla sai haista, koska sielä kävi 95% onely raavaat MIEHET

koskee siis ainakin niitä saleja joilla Minä tuolloin kävin, innehäller vaasan sossunsali, paras esimerkki

125cc, kulkee lähes kuuttakymppiä

20180528_135223.webp

Maisemat, ok

Screenshot_20180528-153257_QuickPic.webp

Minä mietin joskus,ajankuluksi,aikaa kun kuntosalijumppailu ei vielä ollut muotia

sanoisin, että 15-20 vuotta sitten tuskin kenelläkään oli sinun kaltaisia ongelmia: salilla sai haista, koska sielä kävi 95% onely raavaat MIEHET

koskee siis ainakin niitä saleja joilla Minä tuolloin kävin, innehäller vaasan sossunsali, paras esimerkki
Minäkin kaihoisasti muistelen 1900-luvun kuntoilusalielämää. Salilla haisi ammoniakki ja hiki, veri lensi nenästä ja päässä räjähtävistä finneistä, kovimmissa kyykyissä tuli paskat housuun (ei minulla). Se oli hienoa aikaa!

Mun mielestä on vaan niin jotenkin vittumainen tehdä jos toinen on lähellä ja ite haisee pahalle, ajoittain tulee tehtyä paritreenejä niin itseä inhottaisi jos toinen käryisi ja kun tiedän että itse haisen työpäivän jälkeen niin ei kiva.
Mitenhän ne antiikin kreikan aikaan haisi? Jos barokin aikaan oli punttisaleja niin kuinka pahalle siellä haisi kun jopa ns. parempi piiri kävi vain kerran kuussa suihkussa...

Miksi mä aina onnistun valitsemaan kassan jossa on joku urpo edellä joka on ottanut jonkun vaaterievun ilman hintalappua. @perhemarket

Miksi mä aina onnistun valitsemaan kassan jossa on joku urpo edellä joka on ottanut jonkun vaaterievun ilman hintalappua. @perhemarket

Oon kiinnittänyt huomiota, että ei ole ainakaan tässä paikallisessa perhemarketissa Rismassa merkattu niitä hintoja kuin pinkan päällimmäisiin vaatteisiin. Ihan systemaattista toimintaa kaupalta. Ja olen muuten jättänyt sitten hyllyyn lumput. Ihan tarpeeksi monta kertaa on tullut jonotettua myös siinä kassalla samasta syystä.

Minäkin kaihoisasti muistelen 1900-luvun kuntoilusalielämää. Salilla haisi ammoniakki ja hiki, veri lensi nenästä ja päässä räjähtävistä finneistä, kovimmissa kyykyissä tuli paskat housuun (ei minulla). Se oli hienoa aikaa!
Porissa on ainakin edelleen Stadionin ilmainen sali, jossa sillon tällön tulee köytyä ihan mielellään. Ei oo hilavitkuttimia ja haisee.

Porissa on ainakin edelleen Stadionin ilmainen sali, jossa sillon tällön tulee köytyä ihan mielellään. Ei oo hilavitkuttimia ja haisee.

Tämä on kyl legendaarinen. Kävin broidin ja hänen kaverin kans stadionilla aina kun vierailin hänen luona Porissa, n.20 vuotta sitten.
Mm. vähemmistön edustajat kyykkäsivät suorissa housuissa ja lakerikengissä. Ja hirveitä rautoja.

Tulipa paha mieli, ku katoin vanhoja kuvia. Oon ollu aika hoikassa kunnossa ja nyt oon tämmönen lössähtäny läski. Ihan perseestä.

Mä en ole ollut läski. Enkä kai vieläkään. Vähän lörähtyänyt korkeintaan. Mutta olen aina ollut tyhmä ja ruma.

Ja läskille on sentään jotain tehdävissä.

Back
Ylös Bottom