Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oisit kysynyt täältä. Mun vinkki ois ollut, nou nou moisille poistoilmalämpöpunpuille.Kuka sexuaali on pistänyt talooni nibe 410p pumpun. Vitun paska laite. Just tilasin huoltomiehen. Uus kompura pari kiloa.
Nojuu. Taannoin en jaksanut rakentaa taloa, niin ostin 2v vanhan luukun. Siinä moinen. Nyt ostamassa uutta (itselle uutta) luukkua niin pitää katsoa semmonen että ei moista ole. Pakko toi on silti fixata että saa nykyisen kaupaksi.Oisit kysynyt täältä. Mun vinkki ois ollut, nou nou moisille poistoilmalämpöpunpuille.
Noi on kyllä aika kamppeita. Sulla sentäs nibe, mutta jos ois vielä joku 10 kpl maahantuontierä, niin sitpä ois herkkua.Nojuu. Taannoin en jaksanut rakentaa taloa, niin ostin 2v vanhan luukun. Siinä moinen. Nyt ostamassa uutta (itselle uutta) luukkua niin pitää katsoa semmonen että ei moista ole. Pakko toi on silti fixata että saa nykyisen kaupaksi.
No worries. Kaksi ensinnä mainittua olet saanut syntymälahjana, ja viimeksi mainittua saat helposti hankittua.Mutta olen aina ollut tyhmä ja ruma.
Ja läskille on sentään jotain tehdävissä.
Itsellä karvanpoistoalue on lähinnä olkapäiden yläpuolella.Onks tää säärien sheivaus yleistä teillä miehillä?![]()
No worries. Kaksi ensinnä mainittua olet saanut syntymälahjana, ja viimeksi mainittua saat helposti hankittua.
Pulssi tig pitää melkeinpä pahempaa mekkalaa kuin irma.
Läskiksi en aio ruveta.
pari muuttujaa