Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä menen nyt katolle, vaihdan muutaman tiilen ja putsaan rännit yms. Jos en tipu, juin palkinnoksi oluen tai kaksi. Ei enempää, kun huomenna röihin.
Pystyispä samaan, siis ottamaan vain muutaman.

Siksari se olla pitää.
2 tai 3 on helppo suoritus

vain yhden ottaminen ei sensijaan useinkaan maistu
Hengissä ollaan, rännit on puhtaat ja rikkinäiset tiilet kiiltää uutuuttaan. Intouduin sitten vielä siivoomaan varaston.
Kuten senor @vokot mainitsi, 1 on se vaikein, tuossa meni 1 työskennellessä ja 2 jälkikäteen auringossa työn jälkiä tarkastellessa.

En löydä mittää tavaroitani, kun oon tunkenut ne kämpän kuvausten ajaksi kaappeihin randomisti piiloon. :ROFLMAO:

Kävi eilen vanhanaikaisesti.

Piti olla niin viileä, että ei tarkene ilman pitkähihaista puseroa. No, sitten olikin. Seurauksena toispuoleinen punoitus.
#amatööri

RAX:ssa saakutillinen setti salaattia ja kananmunia naamariin.

Voisi mennä nakkipiiloon vessaan.

Kyllä on nyt ruokailut retuperällä, uunissa muhii lasagne.

Tässä välissä puoli pannullista Löfbergin 5 paahtoa, mustana... sit vois lähteä muksujen kanssa pyöräilemään:pienimmät peräkärryyn ja isommat saa sotkea ihan ite, mehut pois mukuloista, etteivät hypi seinille.

Ruskeaa kastiketta tehnyt arviolta 15 vuotta ite. Sen aikaa se otti, että sain mummon kastikkeen maun eilen raavittua kasaan. :kuola:

On se kumma, vaikka tietää aineet niin maku ei oo ollut sama.

Ruskeaa kastiketta tehnyt arviolta 15 vuotta ite. Sen aikaa se otti, että sain mummon kastikkeen maun eilen raavittua kasaan. :kuola:

On se kumma, vaikka tietää aineet niin maku ei oo ollut sama.
Mummon tekemisistä kaipaan karjalan piirakoita sekä sokerimunkkeja.
Toisaalta ihan hyvä etten osaa tehdä koska molempien salaisuus on voi voi voi ja pari kertaa voi sekä sokeri bonuksena munkeissa paistorasvan lisäksi.
Tosin ruskean kastikkeen määrittävä tekijä taitaa myös olla voi? Olen koittanut tehdä, en osaa.

Pitääkö paikkansa varmana kuultu tieto, että Sysmässä kaikilla on tukeva sahtihuppeli päällä 24/7/365?
Voin vahvistaa tämän tiedon. Tosin ehkä vähenevissä määrin, kun ei ne vanhan koulukunnan sahtikeisarit valmista kyseistä kansallisjuomaa enään niin ahkeraan. Itse tehtynä siitä voi tulla mitä vaan myrkyn ja myrkyn väliltä.

Back
Ylös Bottom