Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Päivää pojat ja neitokaiset!
Prayer, Disturbedilta tuli kyllä ihan ok levy. Mutta kyl mun mielestä The Sickness oli parempi.

Mites muuten ekat kesätyöpäivät meni? Niillä joilla sitä on meinaan.. vituttaa kun itellä ei ole :(

Ai jumalauta että osaa vituttaa!

Mikäs Teikäläistä vituttaa?

perskeles.

vetäsin salilla kovan rintareenin ja lähin heti perään fillarilla heittää 15km lenkin. pitää varoa ylikuntoa:david:

voi kun sais joskus naisen.

Mun on vaan pakko ilmoittaa, että oli TÄYDELLISET treffit. Ihan pirun hyvännäköinen, suloinen, tyylikäs, mukava ja hauska mies, koko ajan oli jotain juteltavaa ja 4.5h meni kuin hujauksessa. Nähdään uudestaan ;)

Mun on vaan pakko ilmoittaa, että oli TÄYDELLISET treffit. Ihan pirun hyvännäköinen, suloinen, tyylikäs, mukava ja hauska mies, koko ajan oli jotain juteltavaa ja 4.5h meni kuin hujauksessa. Nähdään uudestaan ;)

No se on hienoa että jaat tämän tiedon kanssamme..:D
Ei mutta se on oikeasti hyvä juttu että ne meni hienosti :)

Ootko sä muuten aina ollu 18-vuotias? Siis tarkoitan että onko tuossa sun avatarissa ollu sun ikä aina..?:nolo:

No se on hienoa että jaat tämän tiedon kanssamme..:D
Ei mutta se on oikeasti hyvä juttu että ne meni hienosti :)

Ootko sä muuten aina ollu 18-vuotias? Siis tarkoitan että onko tuossa sun avatarissa ollu sun ikä aina..?:nolo:

Hahah, emmä nyt ihan aina oo ollu 18... Nojoo, vaihdoin sen joskus eilen tai edellispäivänä. Nyt sua nolottaa ku oon niin kakara :)

Juu nähdään vaan, oli hauskaa;)

Mun on vaan pakko ilmoittaa, että oli TÄYDELLISET treffit. Ihan pirun hyvännäköinen, suloinen, tyylikäs, mukava ja hauska mies, koko ajan oli jotain juteltavaa ja 4.5h meni kuin hujauksessa. Nähdään uudestaan
Eipä kestä :haart:

Yarr. Olisimpa minäkin merirosvo.

Mulla alkaa olemaan suuri ongelma. Tuntuu että olen pelannu kaikki pelattavat pelit läpi. Ehdotelkaa jtn. :david:

Mulla alkaa olemaan suuri ongelma. Tuntuu että olen pelannu kaikki pelattavat pelit läpi. Ehdotelkaa jtn. :david:

taskubiljardi?

Back
Ylös Bottom