Ei se vokot siitä pahastuVoi ie.. ku joskus tekis mieli sanoa jollekin, että oo ny hetken hiljaa. Mutta ei kehtaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei se vokot siitä pahastuVoi ie.. ku joskus tekis mieli sanoa jollekin, että oo ny hetken hiljaa. Mutta ei kehtaa.
Ei se vokot siitä pahastu
Oli toissapäivänä yhden kaverin kanssa puhetta tuosta mun projektista, ja hänen näkemyksensä asiasta oli että lavalle kannattaisi ehdottomasti tehdä jonkunlainen yöpymisen mahdollistava koppi. Autolla olisi sitten kuulemma hyvä lähteä Venäjälle kalareissulleAina. Olen varsinainen matkakoppeilija.
Hyviä vaihtoehtoja varmasti, mutta on sen ehkä pakko tarkemmin ajatellen olla kehä ykkösen sisäpuolella meille stadilaisreppanoille![]()
Millä sykkeellä @Laardi porskuttaa? Taitaa olla vielä 0-0
Ei se vokot siitä pahastu
Peroba on aika tarkasti Kehä I:n päällä.
Oli toissapäivänä yhden kaverin kanssa puhetta tuosta mun projektista, ja hänen näkemyksensä asiasta oli että lavalle kannattaisi ehdottomasti tehdä jonkunlainen yöpymisen mahdollistava koppi. Autolla olisi sitten kuulemma hyvä lähteä Venäjälle kalareissulle![]()
Kyseisen henkilön tuntien varustus voisi hyvinkin olla tuo.Eli koppi, patja, ja loppu lava kaljaa.
Oli toissapäivänä yhden kaverin kanssa puhetta tuosta mun projektista, ja hänen näkemyksensä asiasta oli että lavalle kannattaisi ehdottomasti tehdä jonkunlainen yöpymisen mahdollistava koppi. Autolla olisi sitten kuulemma hyvä lähteä Venäjälle kalareissulle![]()
Ei kai kaljaa meidän siideripissikselle?Eli koppi, patja, ja loppu lava kaljaa.
Ei kai kaljaa meidän siideripissikselle?
Mukana tullut pressu on ns pillun päreinä. Täytyy hommata siihen uusi...tai vanha...tai joku. Jos ei sitten tee saunaa siihen lavalle.Ei ny helvetti, onhan siinä pressut(?). Makuupussi ja -alusta, niin tuohan on jo luksusta, jos ei tarvi vesisateessa ja vesilammikossa nukkua![]()
Tee saunalautta siihen. Ajat auton järveen, siitä Mercury tulille. Ja jää.Mukana tullut pressu on ns pillun päreinä. Täytyy hommata siihen uusi...tai vanha...tai joku. Jos ei sitten tee saunaa siihen lavalle.
Jahas.
@Daiina päässyt verkkojulkaisuun...
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201804262200905672_u0.shtml
Kyllä joku gonamies rahaa vastaan sellaisen leirillä hukkaaMukana tullut pressu on ns pillun päreinä. Täytyy hommata siihen uusi...tai vanha...tai joku. Jos ei sitten tee saunaa siihen lavalle.