Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niinhän sitä luulisi mutta n. 2800-3000kcal ei nyt kuitenkaan taida sitä olla?
Mä vahvasti uskon että mulla ei toi tyroksiini potki niinkuin pitäisi mutta taitaa olla turha mennä pyytelemään mitään armouria.

Minkäskokoinen olet? Mä en noista T3:sta ja kilpirauhasesta tiedä, mutta kurjaa jos kokoajan joutuu olemaan nälkäinen.

Nastat vielä ainakin viikon-pari.

e: dippi 60kg lisäpainolla x 4, tais olla oma ennätys? Tai ainakin ennätyksen sivuaminen

Nastat vielä ainakin viikon-pari.

e: dippi 60kg lisäpainolla x 4, tais olla oma ennätys? Tai ainakin ennätyksen sivuaminen
Mä en tajua kun toiset tykkää dipistä, itellä tuntuu että omalla painolla repee olkapäät vaikka miten pidossa ja missä asennossa tahansa koittaa tehdä.

Onpa taas maailmassa kaikki hyvin kun laitoin työpaikasta ilmoituksen eikä ole viikkoon tullut yhtään kyselyä, olen todennut että täällä on kaikki töissä ja loput hulluja koska suurin vaatimus on hommaan terve järki ja toimivat raajat...
Vielä vuosi vai pari sitten tuli lueskeltua ja kirjoiteltua yhdellä toisella forumilla ja sain sieltä bannit kun yksi hemmo kysyi että olenko markkinoinut tarpeeksi vapaata työpaikkaa jolloin avasin sanaisen arkkuni ja kerroin mielipiteeni ihmisestä joka ehdottaa että vapaata työpaikkaa pitää markkinoida työttömille. Eipä ole sillä palstalla sen jälkeen ollut tosin edes mitään halua käydä.

Mä en tajua kun toiset tykkää dipistä, itellä tuntuu että omalla painolla repee olkapäät vaikka miten pidossa ja missä asennossa tahansa koittaa tehdä.

Minä en tajua montaakaan asiaa. Mutta olenkin vähän (paljon) tahvo.

Mutta minun olkapäät kestää dipin hyvin. Selkä taas ei kestä juuri mitään.

Ei suomessa oli pakko tehdä töitä, jos ei halua. Minä tunne ihmisiä, jotka tyytyy vähään mammonaan ja isompaan vapaa-aikaan.

Mikäs siinä. Järjestelmä on mikä on ja mahdollistaa hieman loisena olemisen. Sen takia aktiivimallit sun muut ei ole kuin positiivisia. Tosin, 4 % on aika naurettava alennus.

Ite oon joskus samaan pystynyt. Enää ei olkapään takia viitsi edes kokeilla dippiä lisäpainoilla.

Jännää tuo kyllä on. Mulla hajos yli 10 vuotta sitten kylkiluun ja rintalastan välinen nivel dipissä, 50kg oli painoa. Pari vuotta sen paraneminen otti, sen jälkeen ei mitään.

Ei suomessa oli pakko tehdä töitä, jos ei halua. Minä tunne ihmisiä, jotka tyytyy vähään mammonaan ja isompaan vapaa-aikaan.

Mikäs siinä. Järjestelmä on mikä on ja mahdollistaa hieman loisena olemisen. Sen takia aktiivimallit sun muut ei ole kuin positiivisia. Tosin, 4 % on aika naurettava alennus.
Meinasin tukehtua nauruun kun sain tietää tuon kauhean 4% alen ja mietin että senko takia he (ay-liike) jotka maksaa näiden loisten kotona loikoilun jaksoivat järjestää protestimarssit?
Tiesikö niihin osallistujista monikaan kuinka naurettavasta asiasta on kyse vaikkakin noilla "tuloilla" 4% on toki iso raha.

Se juttu mitä en salilla tajua on lankuttaminen. Vituttaa, pitkästyttää ja lisäpainojen kanssa niskat tulee vain kipeäksi.

Meinasin tukehtua nauruun kun sain tietää tuon kauhean 4% alen ja mietin että senko takia he (ay-liike) jotka maksaa näiden loisten kotona loikoilun jaksoivat järjestää protestimarssit?
Tiesikö niihin osallistujista monikaan kuinka naurettavasta asiasta on kyse vaikkakin noilla "tuloilla" 4% on toki iso raha.
Jep sama homma. Onhan tuo 4 % aika naurettava alennus. Se on ihan yhtä tyhjän kanssa, ainakin itselleni olisi ollut, kun työttömänä olin.

Mulla ainaki oli varaa omistaa auto ja ajaa sillä bensarohmulla. Samoin oli varaa ostaa bensaa perämoottoriin ja uusia kalastusvälineitä tai muuta pieniä hankintoja.

Ihan hyvin voisin palata siihen samaan. Aamusin heräs ennen kun työihmiset, teki eväät ja järvelle kalaan. Siellä sitten mietti tyynellä järvellä auringon paistellessa, moottorin prutkuttaessa ja uistellessa syntyjä syviä ja sitä että onko tuossa työnteossa mitään järkeä, kun näinkin pärjää. Rahaa sai sen mitä elämiseen tarvi ja panos sille rahalle oli sillä hetkellä täysin nolla. Sillä ymmärränkin hyvin niitä, jotka järjestelmää käyttää hyväksi. Toki, itsellä taas meni sitten jossain vaiheessa 6-12 h päivässä, kun innostuin opetteleen koodausta himassa, mutta ei se sitten innostanut istua koneella päivät, mielummin teen käsilläni jotain näkyvämpää.

Näin nuorena sitä energiaa on, niin hyvältä se työkin maistuu kun se on mieluista. Kun aletaan tulla sinne 50 v hujakoille ja testot alkaa olla alhaalla suottaapi olla, että alan himmailla työn teosta ja laapin testoa geelinä. :ROFLMAO:On elämässä muutakin kun materia ja työnteko.

Back
Ylös Bottom