It's a trap!Mulla on paljon juomatonta olutta. Tervetuloa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
It's a trap!Mulla on paljon juomatonta olutta. Tervetuloa.
Tähän on ratkaisu. Enemmän vetäviä pyöriä ja vähemmän tehoaJännittävä keli ajella automobiililla, kun suoralla tiellä tasakaasulla alkaa sutimaan.

Niinhän sitä luulisi mutta n. 2800-3000kcal ei nyt kuitenkaan taida sitä olla?
Mä vahvasti uskon että mulla ei toi tyroksiini potki niinkuin pitäisi mutta taitaa olla turha mennä pyytelemään mitään armouria.
Mitähän mittoja se kaipaa... mutta pituus ja paino on 172/77Minkäskokoinen olet? Mä en noista T3:sta ja kilpirauhasesta tiedä, mutta kurjaa jos kokoajan joutuu olemaan nälkäinen.
Tähän on ratkaisu. Enemmän vetäviä pyöriä ja vähemmän tehoa![]()
Jännittävä keli ajella automobiililla, kun suoralla tiellä tasakaasulla alkaa sutimaan.
Just aamulla ajellessa koskahan viimeksi on tullut ajeltua nastoilla näin pitkällä huhtikuuta?huomenna vaihdan henkilöautoon Suvikumit
Mä en tajua kun toiset tykkää dipistä, itellä tuntuu että omalla painolla repee olkapäät vaikka miten pidossa ja missä asennossa tahansa koittaa tehdä.Nastat vielä ainakin viikon-pari.
e: dippi 60kg lisäpainolla x 4, tais olla oma ennätys? Tai ainakin ennätyksen sivuaminen
Ite oon joskus samaan pystynyt. Enää ei olkapään takia viitsi edes kokeilla dippiä lisäpainoilla.e: dippi 60kg lisäpainolla x 4, tais olla oma ennätys? Tai ainakin ennätyksen sivuaminen
Mä en tajua kun toiset tykkää dipistä, itellä tuntuu että omalla painolla repee olkapäät vaikka miten pidossa ja missä asennossa tahansa koittaa tehdä.
Ite oon joskus samaan pystynyt. Enää ei olkapään takia viitsi edes kokeilla dippiä lisäpainoilla.
Meinasin tukehtua nauruun kun sain tietää tuon kauhean 4% alen ja mietin että senko takia he (ay-liike) jotka maksaa näiden loisten kotona loikoilun jaksoivat järjestää protestimarssit?Ei suomessa oli pakko tehdä töitä, jos ei halua. Minä tunne ihmisiä, jotka tyytyy vähään mammonaan ja isompaan vapaa-aikaan.
Mikäs siinä. Järjestelmä on mikä on ja mahdollistaa hieman loisena olemisen. Sen takia aktiivimallit sun muut ei ole kuin positiivisia. Tosin, 4 % on aika naurettava alennus.
It's a trap!
Kyllä, useampi vetävä pyörä tekee vetisen jään vähemmän liukkaaksi.![]()

Jep sama homma. Onhan tuo 4 % aika naurettava alennus. Se on ihan yhtä tyhjän kanssa, ainakin itselleni olisi ollut, kun työttömänä olin.Meinasin tukehtua nauruun kun sain tietää tuon kauhean 4% alen ja mietin että senko takia he (ay-liike) jotka maksaa näiden loisten kotona loikoilun jaksoivat järjestää protestimarssit?
Tiesikö niihin osallistujista monikaan kuinka naurettavasta asiasta on kyse vaikkakin noilla "tuloilla" 4% on toki iso raha.