Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Päivä ollu kyllä aika sirkusta, kissa sai kaulurin ettei nuole haavaa mutta piru ku puoli yötä miettinyt millä hiivatilla saan sen pysymään siinä, eläinlääkäreiden viritys lähti pois ja kissa rimpuili itsensä nopeasti irti siitä.

Täytyy varmaan valjaat pistää niin ei saa kiskottua pois, onneks ei montaa päivää täydy pitää.

Kissa kyllä on niin närkästyneen näköinen että aamulla varmaan heräisin ite kauluri päässä jos se osais sen mulle laittaa.:rolleyes:

Huomenna salille jos pääsisin niin sais viikon kolmannen treenin vedettyä, mutta ku ois jalkapäivä:cry: eikai niitä jalkoja tarvi treenata ku ei ne kuitenkaan kasva, alkais treenaa pelkkää rintaa ja hauista. :ROFLMAO:

Mä kyllä ymmärrän lihavia ihmimsiä koska minustakin rasvainen ruoka on hyvää ja ainainen nälkä.
Tälläkin hetkellä joudun olemaan kokoajan nälässä ja treenaan min 8x viikko (sali + äeröbinen) ja silti paino nousee eikä se todellakaan ole lihasta kuin toooodella pieneltä osalta.

Nyt olen vakavasti huolestunut omasta terveydentilasta koska jo toisena viikonloppuna sain juuri juuri kitastua 5 pikkutölkkiä keskiketterää mutta yhtään enempää ei tehnyt mieli, yleensä joutuu jarruttelemaan kun sitä voisi vetää vaikka puoli laatikkoa kerrallaan.

Ohhoh, hyvät tuoksut täällä. Toinen tomaatti mozzarella- piiras uunissa. Nams!

Aamuteeveessä meteoriittilogi esitteli että lämpöä on 10 astetta ja aurinko paistaa niin toimittelija kysyy että nytkö lumet alkaa sulamaan :woot:
Miksi pitää tuollaisia helvetin tyhmiä kysyä?

Back
Ylös Bottom