Helistö
Tyhmä ämmä
Tä?No sulla on sämpylä kuitenkin niin piukassa kelmussa pakattuna, ettei ne sun yläosastoa olis muutenkaan huomannu.
En ymmärtänyt sanaakaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tä?No sulla on sämpylä kuitenkin niin piukassa kelmussa pakattuna, ettei ne sun yläosastoa olis muutenkaan huomannu.
Vokotti on syönyt aamulla mämmiä ja jälkiuunileipää. Olen autossa vokotin kanssa. Silmiä kirvelee.
Laitatko sä siis normaalisti salille koruja ja meikkiä, meitsi ei ymmärrä miksi, mutta oonkin hörhö.Tulin jumpalle ilman korvakoruja ja meikkiä: sali on tupaten täynnä miehiä.
Tornihuhut kertovat että varsinkin silloin kun lähdetään maastoon niin 80-luvun vehkeet on niitä jotka pelaa.Edellisen kerran kun olin muuttoapuna niin kuljetusvälineenä oli evp poliisimaija. Nyt pistettiin muutama piiru järeämmäksi ja aktiivipalveluksessa oleva Sisu A2045 hoiti homman.
Tai ei hoitanut kun määränpäässä alettiin purkamaan kuormaa niin nostolavan hydrauliikka petti.
Laitatko sä siis normaalisti salille koruja ja meikkiä, meitsi ei ymmärrä miksi, mutta oonkin hörhö.
Jäikö flyygeli nyt sitten sinne lavalle?
Tä?
En ymmärtänyt sanaakaan.

hillitty arkimeikki.
Ei mulla mitään sotamaalausta ole vaan hillitty arkimeikki.
Kaikki mikä peittää, parantaa.Niinhän ne naiset aina sanoo...![]()
Kaikki mikä peittää, parantaa.
Miksi sitten pistää satoja euroja vuodessa tikkurilan värikartttaan kun paperipussin saa muutamalla sentillä?
kun kaikki pyhät asunu työmaalla. #nolife ja #foreveralone