Ei ole se on homoiluaOnko poikienvälinen pussailu pettämistä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole se on homoiluaOnko poikienvälinen pussailu pettämistä?
hahaha, sinkkuna on hyvä olla villi ja vapaa eikä oo kellään sanavaltaaa!Eli homoilu ei ole pettämistä..? Sittenhän eräs nimeltä mainitsematon sankari voikin huomenna iskeä teinityttöjen sijaan teinipoikia. Ei tuu eukoltakaan mäkätystä. (Ja ei, en puhu itsestäni)
Jätkä editoiNo tietysti olen single, no en varmaan huomenna saa pimppaa ku olen englannissa eikä tääl oo mitään päättäjäisiä huomenna mut pidä peukkuja et tänään tulis pimberoo!Ootkos Rainer90 single? Saatkos huomenna pinppaa?
Kumpi oli polvet mudassa? ;) Kyl mä arvaan, senkin uros..En oo koskaan yrittänyt iskeä naista autonavaimilla (koska en omista autoa). Sen sijaan useammin kuin kerran joku mimmi on tarjonnut mulle autokyytiä, ja se onkin sit päätynyt ihan toisenlaiseksi kyydiksi :D
Englannissa helppo pinppa. Näytä niille.No tietysti olen single, no en varmaan huomenna saa pimppaa ku olen englannissa eikä tääl oo mitään päättäjäisiä huomenna mut pidä peukkuja et tänään tulis pimberoo!
Breakfast of champions!No nyt on lonkkua ja Jägeriä. Pari kaljaa löytyy myös. Varokaa ihmiset, Dinhosetä tulee huomenna toilaileen.. njäh.
Oli ihan vitusti hitaita ihmisiä marketti täynnä. Parkkipaikka ahdettu 110% täyteen. Mut sainpahan juomista.
Onks sul kiharrin kunnossa takatukkaa varten?Pidetään! :down:No tietysti olen single, no en varmaan huomenna saa pimppaa ku olen englannissa eikä tääl oo mitään päättäjäisiä huomenna mut pidä peukkuja et tänään tulis pimberoo!
This is boys night out...Porukka on näköjään jo perjantaitunnelmissa.

This is boys night out...
Mites Alyssalla?
:thumbs:pidä peukkuja et tänään tulis pimberoo!
Tarkotin lähinnä autokyytiä mun kämpille.. Sit oon joko itse ehdotellut jotain ("Tuu katsoon mun sokeripalakokoelmaa"), mimmi on kysynyt pääsiskö sisään ("...kun on niin kylmä, haluisin vähän lämmitteleen" / "en jaksa ajaa näin myöhään tuohon 100 metrin päähän omille kämpille") tai oon vaan mennyt avaan kotioven päästäkseni vihdoin kämpille nukkumaan ja muija onkin pujahtanut mitään sanomatta avonaisesta ovesta sisään.Kumpi oli polvet mudassa? ;) Kyl mä arvaan, senkin uros..