Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eli homoilu ei ole pettämistä..? Sittenhän Din.. eräs nimeltä mainitsematon sankari voikin huomenna iskeä teinityttöjen sijaan teinipoikia. Ei tuu eukoltakaan mäkätystä.

edit: Eikö ookin tosi siistiä, kun editoin näitä viestejä aina monta kertaa jälkeenpäin. Oon harrastanut sitä vähän liikaa viime aikoina, voisin yrittää rajoittaa.

Viimeksi muokattu:
Eli homoilu ei ole pettämistä..? Sittenhän eräs nimeltä mainitsematon sankari voikin huomenna iskeä teinityttöjen sijaan teinipoikia. Ei tuu eukoltakaan mäkätystä. (Ja ei, en puhu itsestäni)
hahaha, sinkkuna on hyvä olla villi ja vapaa eikä oo kellään sanavaltaaa!
E. Ai dinho, no peeerkule kyllä poikien perään vaan, varmasti löytyy monia innokkaita peruskoulun päättäneitä nuoria miehiä!!

Baari-ikä on saavutettu täällä päin jo aikapäiviä sitten, taisi olla se kalmankylmä tammikuu... No eniveis, itse en henkilökohtaisesti pidä sitten yhtään tuosta kännäämisestä, kun ei siitä ole muuta kuin haittaa kehitykselle. Muutenkin tyhmää touhua. :ngv:

Nimimerkillä viimeksi helmikuussa juonut. ;)

En oo koskaan yrittänyt iskeä naista autonavaimilla (koska en omista autoa). Sen sijaan useammin kuin kerran joku mimmi on tarjonnut mulle autokyytiä, ja se onkin sit päätynyt ihan toisenlaiseksi kyydiksi :D
Kumpi oli polvet mudassa? ;) Kyl mä arvaan, senkin uros..

No nyt on lonkkua ja Jägeriä. Pari kaljaa löytyy myös. Varokaa ihmiset, Dinhosetä tulee huomenna toilaileen.. njäh.

Oli ihan vitusti hitaita ihmisiä marketti täynnä. Parkkipaikka ahdettu 110% täyteen. Mut sainpahan juomista.
Breakfast of champions!

Jätkä tunkee huomen sisään sen minkä Baggio laittoi `90 yli ...eli ballsit :eek: Onks sul kiharrin kunnossa takatukkaa varten?

No tietysti olen single, no en varmaan huomenna saa pimppaa ku olen englannissa eikä tääl oo mitään päättäjäisiä huomenna mut pidä peukkuja et tänään tulis pimberoo!
Pidetään! :down:

Porukka on näköjään jo perjantaitunnelmissa.

This is boys night out...:eek:

Mites Alyssalla?

Siltä vähän näyttääkin :D
Mitäpä tässä, oon vähän kahden vaiheilla et lähtiskö tonne jokirantaan istuskelemaan vai säästäiskö suosiolla voimat (ja rahat) huomiseksi. Siellä ei kyllä enää edes rusketu.

pidä peukkuja et tänään tulis pimberoo!
:thumbs:
Kumpi oli polvet mudassa? ;) Kyl mä arvaan, senkin uros..
Tarkotin lähinnä autokyytiä mun kämpille.. Sit oon joko itse ehdotellut jotain ("Tuu katsoon mun sokeripalakokoelmaa"), mimmi on kysynyt pääsiskö sisään ("...kun on niin kylmä, haluisin vähän lämmitteleen" / "en jaksa ajaa näin myöhään tuohon 100 metrin päähän omille kämpille") tai oon vaan mennyt avaan kotioven päästäkseni vihdoin kämpille nukkumaan ja muija onkin pujahtanut mitään sanomatta avonaisesta ovesta sisään.

Back
Ylös Bottom