Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Juu, kyllä. Pitäs jokaiseen ketjuun erikseen sallia. Hoo vitun vee.
Selailen luurilla jatkossakin, niin ei tarvii kiroilla.
Totta muuten!

Luurilla tämä on paljon mukavampaa kuin esim työkoneella. Tosin, silloin tästäkin saa palkan.

Ensi viikon sapuska kun vähän tylsää niin tänään voi revitellä.

sapuska2.webp

+1

Saako asennettua jotain lisäosaa, joka blokkais ton blokkerin blokkerin?

Sen saa kyllä adblockerilla pois,klikkaa adblockeria siellä oikeassa yläkulmassa ja estä mainos tällä sivulla sitten vaan klikkailee sitä adblockin blokkeri ilmoituksia, tämän jälkeen toki saattaa näyttää harmaalta sivusto mutta klikkaamalla harmaata aluetta saa sivuston normaaliksi.... Sekava opastus, mutta toisaalta eipä nuo mainokset pakkiksella häiritse niin paljoa että sallin kyllä tällä sivulla ne mainokset. :)

Edes vähän voita Miken leivän päälle, vaikka eipä noista mainoksista käsittääkseni paljoa tule ja vaatii että joku joko klikkaa mainosta tai tilaa mainoksen kautta, emt.

Voi jumalauta, mää oon muuten huomenna pahoissa DOMSseissa. Nyt jo särkee. Ja minä olen osaston kiertäjä. Ottasko rollaattorin avuksi?

Toinen kuva. #ketäkiinnostaa #laitansilti

IMG_4932.webp

Paskakin on hyvää jos siitä tykkää.

Noin niinku yleensä.
Ei liity sarjaan eikä Panteraan millään tavalla.

Voi jumalauta, mää oon muuten huomenna pahoissa DOMSseissa. Nyt jo särkee. Ja minä olen osaston kiertäjä. Ottasko rollaattorin avuksi?

Niinku ennen vanhaa: kirran osastolla lääkäri kiersi ja odotteli köytävässä pitäen tuhkakuppia johon sikari jätettiin siksi aikaa kun piti käydä potilashuoneessa . Voit jättää hoitajan vahtimaan rollaa.

Tai otat kansliasta koneen mukaan kierrolla ja nojailet siihen? Menee paremmin läpi kuin rolla. Tai ei tarvitse selitellä.

Salpausselän kisat on hyvä tv-ohjelma. Lähden hiihtämään.

Meillä Lahdessa on muutakin hyvää, voi mm. luistella baarista baariin, vaihtoehtoisesti myös suksia.
Tämä siis onnistuu tuolla Vesijärven jäällä ja siellä on ravintolalaivan ulkopuolelle tehty jäälle terassi jossa pöydät ja tuolit eli ei tarvitse ottaa luistimia pois, viinasta en tiedä saako mutta ainakin kahvia ja rillimakkaraa saa.
En siitä Lahdesta niin tiiä, käytin yllä olevaa kiertoilmaisua kuvaamaan naishiihtäjien kauniita vartaloita.

Jos muuten kuntit menette hiihtämään, suosittelen kikulin eteen muutakin suojaa kuin pelkät trikoot. Varttitunti piti olla kuumassa suihkussa lenkin jälkeen ennen kuin lepopituus palautui edes 20 senttiin.

Niinku ennen vanhaa: kirran osastolla lääkäri kiersi ja odotteli köytävässä pitäen tuhkakuppia johon sikari jätettiin siksi aikaa kun piti käydä potilashuoneessa . Voit jättää hoitajan vahtimaan rollaa.

Tai otat kansliasta koneen mukaan kierrolla ja nojailet siihen? Menee paremmin läpi kuin rolla. Tai ei tarvitse selitellä.

Kierretään potilaat, kaukaa. Konetta en roudaa, se on naperon (evl) homma. Minä juttelen, napero hoitaa koneen.

Ja nyt panen, maaten.

Väsyttää hieman, mutta kaikki saatanan härdelli ympärillä häiritsee liikaa, naapurissa kolistellaan ja soitetaan musiikkia, päätä särkee lievästi enkä löydä hyvää asentoa.

Enkä keksi mitään tekemistä että nukahtais kun ei jaksa/huvita tehdä mitään, kai se on toivottava että kohta alkaa nukuttamaan, ettei menis pyörimiseks. :sleep:

Nukuinpa eilen niin makoisat päiväunet, että ei meinannut illalla tulla uni silmään.

Oli ihan liian laiska viikonloppu kun kahden tunnin päiväunet vaikuttaa yöuniin.

Elämäntaparemontti: aloitettu.
Step by step.
Eka step oli aamupalan ulkoistaminen työmaalle. Täällä painelin puurot, hedelmät ja jugut. Vitusti parempi näin kun kotona jotain paskaa yrittää syödä hiljaa ettei jälkikasvu herää.
Vielä pitää tuoda välipalaprode pöytälaatikkon.
Seuraavaksi olis aamusuihkun ulkoistaminen uimahallille. Sitä ennen 30min tiukka vapaauinti. Laskin, että ei tarvii herätä yhtään aikaisemmin kuin nytkään. Ja iltapäivä menee samaan tapaan kuin nytkin eli jälkikasvun kanssa leikkiessä. Jokatapauksessa en iltapäivisin mene salille enkä liiku. Poislukien pulkan vetäminen.

Nyt tulee kysymyksen paikka:
Miten joka-aamuinen suihkurunkku? Eikö ole jokaisen oma asia. Ja kaikki sitä tekee. Ei kai sitä pidä uimahallissa piiotella?

Back
Ylös Bottom