Jospa hän on yksinäinen. Tai sairas.
Tai krapulainen.
Pitäisi lähteä liikenteeseen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jospa hän on yksinäinen. Tai sairas.
Selventäisin, että tässä talossa siis ei ole kukaan muu luukuttanut äänentoistovehkeillään paitsi mieheni, ja sitä hämmästelin että miten siitä ei kukaan ole valittanut mutta sitten tämä pillini kuuluu naapuriin. Itse olen aiemmissa asunnoissa kuullut vain matalat bassoäänet seinien läpi joten sitä vasten hämmästytti, että korkeaääninen okariina kuuluisi rakenteiden läpi.Ööö, itse en lähtisi edes keskustelemaan normaalista elämän äänistä.
Jos naapuri itse luukuttaa täysiä omia äänentoistolaitteita niin en ottaisi mäkätystä kuuleviin korviini.
Hennon soittimen ääni tuskin häiritsee ketään. Kunhan vittuilee.
Mussukka aamulla kysyi että voiko ottaa loparit töistä niin meinasin tilata sille: https://vittumitapaskaa.fi/kauppa/muuta/toimistolla/Oi, ostosterapiaa töissä.
Saa tilata tavaraa isoilla summilla eikä tarvitse itse maksaa. Senkus klikkailee ostoskoriin ja ''lähetä".
EikäEi riitä, että työkaverit vittuilee, nyt tuo esinaisoletettukin alkoi vittuilla mun syömisistä. Voisin kuulemma lappaa ruuat suoraan tarjottimelle, kun ei ne kerran tahdo mahtua lautaselle...![]()
Kai sanoit pakettiautolle notta:
EikäMiksiköhän toisten syömiset kiinnostaa muita niin kovasti?! Pitäishän sitä nyt saada syödä ihan just sen verran ku huvittaa.
Ei kehtaa olla negatiivinenkaan.Miten te ootte noin positiivisia heti maanantaiaamuna?Ei pysty tuommoseen.
Tutun kuuloinen periaateNoi naiset on nyt kaikki jonkinsortin dieetillä ja minä vedän enemmän periaaatteella syön niin paljon kuin mahtuu ja vähän sit vielä lisää
Meinaahan tuo vähän itteäkin välillä hävettää, kun ei ruoka meinaa mahtua lautaselle, mutta tällä mennään.

Tottakai kehtaa .Ei kehtaa olla negatiivinenkaan.

Tarkoitin laskiaispullia. Kermakuorrutuksella.