Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei muuta kun soittelet vaan. Oikein kunnon serenaditEniten oikeastaan ihmetyttää, että mies tykittää harva se päivä melkoista jytää kovaäänisiä pelejä ja noista miehen äänentoistovehkeistä lähtevä ääni on omaan korvaan todella voimakas, ja vielä patterin vieressä - eikä siitä kukaan ole koskaan sanonut mitään. En voi uskoa, etteikö se kumina kuuluisi naapuriin, mutta sitten minun pillini kuuluu. En kyllä tiedä paskaakaan eri äänentaajuuksien kantavuudesta, mutta itse muistan erityisesti kuulleeni matalat äänet naapurien musikkivehkeistä.
Muuten ollut tunkkaista?Kerran raikas koko rappukäytävä.
Ei muuta kun soittelet vaan. Oikein kunnon serenadit![]()
Muuten ollut tunkkaista?
Kuulostaisi lookiselta.Puhuitteko ns takarapusta. Eli Rappu B?
Soitat vaan menemään, se ei kuulu ns. vittuakaan naapurille. Juuri tästä syystä minä asun omakotitalossa.Olin soittamassa okariinalla "To Zanarkand" kello 15 sunnuntai-iltapäivänä, kun sain palautetta. Ilmeisesti juuri viikonloppuna soittaminen ärsyttää erityisesti. :( Saamassani palautteessa ei vaadittu soiton täydellistä lopettamista, mutta en silti oikein enää tiedä, milloin minun olisi sopivaa soittaa, ettei siitä suututtaisi. Rehellisesti en edes ymmärrä, miten soitto voi kuulua häirtsevän lujaa naapuriin kaiken betonin läpi. Tässä talossa on tosi hyvä äänieristys vieläpä. Toki soitto on verrattain kovaa, koska okariinalla puhtaiden äänien tuottaminen vaatii tietyn ilmanpaineen enkä voi vain "kuiskia" soittimeen. Ei ko. puhallinsoitin nyt kuitenkaan mikään rumpusetti ole tai tuuba. Nokkahuiluun verrattava.
Kirkas valo semmosessa poliisin pakettiautossa.![]()
Muuten ollut tunkkaista?
En.Kannustatko naapurisotaan?
En.
Luitko edelliset viestit jossa kerrottiin naapurista?
Ööö, itse en lähtisi edes keskustelemaan normaalista elämän äänistä.
Jos naapuri itse luukuttaa täysiä omia äänentoistolaitteita niin en ottaisi mäkätystä kuuleviin korviini.
Hennon soittimen ääni tuskin häiritsee ketään. Kunhan vittuilee.