Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä sitä yksityishenkilönä saa kummiskin neuvoa niin paljon kuin haluaa tai uskaltaa ja neuvojen noudattaminen on kuulijan vastuullaAika varovaisesti kannattaa kenenkään lähteä kertomaan, että mitä kannattaa ostaa, koska sijoitusneuvonta on todella tarkkaan säädeltyä.![]()

Olen kuunnellut tätä mantraa kotona aika moneen otteeseen. Silti tuo yksi vain laihtuu, minähän kerään hyvää keissiä tässä.nyt haatana loppuu lihominen! Painoin melkein 55 kg aamulla, se on paljon minulle se! Nyt ihan oikeasti pitää tiputtaa muutama kilo ja hillitä kaikkea paskan mässyttämistä.
Kyyyllä se siitä kääntyy. Ainakin pitäisi.Olen kuunnellut tätä mantraa kotona aika moneen otteeseen. Silti tuo yksi vain laihtuu, minähän kerään hyvää keissiä tässä.![]()
Kyllä sitä yksityishenkilönä saa kummiskin neuvoa niin paljon kuin haluaa tai uskaltaa ja neuvojen noudattaminen on kuulijan vastuulla![]()
Meillä molemmat lihovat, koska ruoka on liian hyvää ja jotenkin meiltä molemmilta tuntuu kadonneen johonkin itsehillintä.Olen kuunnellut tätä mantraa kotona aika moneen otteeseen. Silti tuo yksi vain laihtuu, minähän kerään hyvää keissiä tässä.![]()
Meillä molemmat lihovat, koska ruoka on liian hyvää ja jotenkin meiltä molemmilta tuntuu kadonneen johonkin itsehillintä.
Oon muutaman viime päivän jo yrittänyt aloitella aktiivisuuden lisäämistä ja syömisten hillitsemistä. Liikunnan lisääminen onnistuu kyllä, mutta on ihan pirun vaikea olla syömättä liikaa kun on tottunut siihen, että vain perseilee eikä ole mitään kurinalaisuutta. Jos joku väittää, että sitä himoitsee, mitä ei saa, niin se ei kyllä ole ihan koko totuus. Sitä mitä ei saa himoitsee ihan pirusti enemmän, jos on tottunut saamaan sen.
Kuten tuossa jo totesin niin minähän pelailen vaan napeilla.Juu, toki näin. Nimenomaan sillä, että on kuulijan vastuulla, ja itse pelokkaana sitä varmaan oikein ekstrana korostaisin. Neuvoa tietysti saa, mutta ikinä en uskaltaisi mihinkään kirjoittaa suoria ostokehoituksia tai ohjeita. Ja toki toisinpäin, suhtautuisin suurella varauksella netissä anonyymien huuteluihin siitä, että mitä kannattaa ostaa ja mistä.
Mulla sama. Jos vaaka näyttää sitä niin sit on jo omalla mittarilla läski. ( Mutta eihän sitä voi julkisesti missään sanoa kun saa kuunnella hirmuiset raget) Joten ymmärrän. Sanokoot muut mitä tahtoi.nyt haatana loppuu lihominen! Painoin melkein 55 kg aamulla, se on paljon minulle se! Nyt ihan oikeasti pitää tiputtaa muutama kilo ja hillitä kaikkea paskan mässyttämistä.
minähän pelailen vaan napeilla.
Roinakeskustelut kuuluvat roinaosiolle.
Kuten tuossa jo totesin niin minähän pelailen vaan napeilla.
Haluutko säästää vai lotota äkkirikastuminen mielessä ?Kuten tuossa jo totesin niin minähän pelailen vaan napeilla.
Molempi olisi parempi.Haluutko säästää vai lotota äkkirikastuminen mielessä ?