Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aika varovaisesti kannattaa kenenkään lähteä kertomaan, että mitä kannattaa ostaa, koska sijoitusneuvonta on todella tarkkaan säädeltyä. :whistle:
Kyllä sitä yksityishenkilönä saa kummiskin neuvoa niin paljon kuin haluaa tai uskaltaa ja neuvojen noudattaminen on kuulijan vastuulla :)

Viimeksi muokattu:
nyt haatana loppuu lihominen! Painoin melkein 55 kg aamulla, se on paljon minulle se! Nyt ihan oikeasti pitää tiputtaa muutama kilo ja hillitä kaikkea paskan mässyttämistä.

nyt haatana loppuu lihominen! Painoin melkein 55 kg aamulla, se on paljon minulle se! Nyt ihan oikeasti pitää tiputtaa muutama kilo ja hillitä kaikkea paskan mässyttämistä.
Olen kuunnellut tätä mantraa kotona aika moneen otteeseen. Silti tuo yksi vain laihtuu, minähän kerään hyvää keissiä tässä. :whistle:

Kyllä sitä yksityishenkilönä saa kummiskin neuvoa niin paljon kuin haluaa tai uskaltaa ja neuvojen noudattaminen on kuulijan vastuulla :)

Juu, toki näin. Nimenomaan sillä, että on kuulijan vastuulla, ja itse pelokkaana sitä varmaan oikein ekstrana korostaisin. Neuvoa tietysti saa, mutta ikinä en uskaltaisi mihinkään kirjoittaa suoria ostokehoituksia tai ohjeita. Ja toki toisinpäin, suhtautuisin suurella varauksella netissä anonyymien huuteluihin siitä, että mitä kannattaa ostaa ja mistä.

Olen kuunnellut tätä mantraa kotona aika moneen otteeseen. Silti tuo yksi vain laihtuu, minähän kerään hyvää keissiä tässä. :whistle:
Meillä molemmat lihovat, koska ruoka on liian hyvää ja jotenkin meiltä molemmilta tuntuu kadonneen johonkin itsehillintä.

Oon muutaman viime päivän jo yrittänyt aloitella aktiivisuuden lisäämistä ja syömisten hillitsemistä. Liikunnan lisääminen onnistuu kyllä, mutta on ihan pirun vaikea olla syömättä liikaa kun on tottunut siihen, että vain perseilee eikä ole mitään kurinalaisuutta. Jos joku väittää, että sitä himoitsee, mitä ei saa, niin se ei kyllä ole ihan koko totuus. Sitä mitä ei saa himoitsee ihan pirusti enemmän, jos on tottunut saamaan sen.

Meillä molemmat lihovat, koska ruoka on liian hyvää ja jotenkin meiltä molemmilta tuntuu kadonneen johonkin itsehillintä.

Oon muutaman viime päivän jo yrittänyt aloitella aktiivisuuden lisäämistä ja syömisten hillitsemistä. Liikunnan lisääminen onnistuu kyllä, mutta on ihan pirun vaikea olla syömättä liikaa kun on tottunut siihen, että vain perseilee eikä ole mitään kurinalaisuutta. Jos joku väittää, että sitä himoitsee, mitä ei saa, niin se ei kyllä ole ihan koko totuus. Sitä mitä ei saa himoitsee ihan pirusti enemmän, jos on tottunut saamaan sen.

Mulla on tähän semmonen toimiva perusmantra, jolla lopetin röökaamisenkin kylmiltään 15 vuoden tupakoinnin jälkeen: Oletko niin vitun henkisesti heikko paska, että [riippuvuusobjekti] hallitsee sinua, etkä sinä [riippuvuusobjekti]a. Ei varmaan toimi kaikille. Itse olen itselleni niin vittumainen, että tämä toimii hyvin.

No nyt systeemi otti mun kiputilan viimein tosissaan, eihän tässä olla kärvisteltykään kuin reilu 3vko. Ja käyty kerran yksityisellä, ei se tunari osannut kirjottaa mitään droppia mikä olis saattanut jeesata. Sitten 2 käyntiä julkisel sektorilla tämän 3vko aikana. Joko no kaikki 3 olivat saatanan naiveja, toisaalta semmosta piilovittuiluakin oli havaittavissa. Tänä aamuna pistin sitten kovan kovaa vastaan ja köllin tällä hetkekellä KHKS:n lavetilla. Voin sanoa että nuuskat on kummailikin puolella. vähän rauhoittaa hermoja.

Juu, toki näin. Nimenomaan sillä, että on kuulijan vastuulla, ja itse pelokkaana sitä varmaan oikein ekstrana korostaisin. Neuvoa tietysti saa, mutta ikinä en uskaltaisi mihinkään kirjoittaa suoria ostokehoituksia tai ohjeita. Ja toki toisinpäin, suhtautuisin suurella varauksella netissä anonyymien huuteluihin siitä, että mitä kannattaa ostaa ja mistä.
Kuten tuossa jo totesin niin minähän pelailen vaan napeilla.

Mulla sama. Jos vaaka näyttää sitä niin sit on jo omalla mittarilla läski. ( Mutta eihän sitä voi julkisesti missään sanoa kun saa kuunnella hirmuiset raget) Joten ymmärrän. Sanokoot muut mitä tahtoi.

Kuten tuossa jo totesin niin minähän pelailen vaan napeilla.

Nappikauppa on ihan mukavaa. Stressitömämpää.

Joulukuussa tuli ostettua kyllä ihan heräteostoksia. Teki mieli ostaa jotain, niin ostin halvennettua noksua. Eipähän tullut kaappeihin ylimääräistä romua...

Haluutko säästää vai lotota äkkirikastuminen mielessä ?
Molempi olisi parempi.

Mulla on niin pienet panokset joten siksi suunnitelma on tällä hetkellä tehty piiiiiiiiitkän kaavan mukaan.

Back
Ylös Bottom