Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lottolaput(kin) kannattaa valita itse, toki muita voi kuunnella, mutta kannattaa kuitenkin tutustua sen verran, ettei pää märkänä osta Wincapitaa tai edes Talvivaaraa, kun naapurin Pena Pakkiksen Offarilla käski :)

Kiitos. Tyhmältä ämmältä voi odottaa mitä vaan.

Jos joskus meinaan laueta liian nopeasti niin ajattelen tuota "naista". Voip olla vaan että sitten hattivatti sanoo lerpun lerpun.

Koitin kanssa mannapuuroa vuosi sitten, sen kuten minkä tahansa voi kusta nopeasti, sen opin että ku tekee puuroa maitoon sitä kannattaa hämmentää. Kaurapuuron teen yleensä veteen, kyllä sitäkin hämmennän mutta sitä en sössi.

En mikää kaksinen kotikokki ole. :LOL: mikropuurokin rupesi käryää mikrossa siihenkin on hyvä laittaa vettä, mutta virheistä parhaiten oppii.

Koitin kanssa mannapuuroa vuosi sitten, sen kuten minkä tahansa voi kusta nopeasti, sen opin että ku tekee puuroa maitoon sitä kannattaa hämmentää. Kaurapuuron teen yleensä veteen, kyllä sitäkin hämmennän mutta sitä en sössi.

En mikää kaksinen kotikokki ole. :LOL: mikropuurokin rupesi käryää mikrossa siihenkin on hyvä laittaa vettä, mutta virheistä parhaiten oppii.
Martta- vinkkaa: haudekattila tai Valion Kiehu-maito.

Screenshot_20180103-210953.webp

Eilen just naureslin töissä yhtä joka oli ollut takurina. Oli vähän väsynyt pyhistä. Siihen vielä poli päälle.
No, ammattilainen hänkin.

Kun ei pidä pitkiä lomia, niin ei tunnu pahalta töihin paluukaan edes maanantaisin.

Mulle tulee ainakin aina vkl melkein liian äkkiä. Päivisin ehdi mitään, kun taas on viikonloppu.

Hahaa, nyt on pinaattikeittoa munalla, milloinhan tällaista oon viimeks syönyt. Voisinki pitää ruokapäiväkirjaa tänne (ja pitkästyttää kaikki kuoliaaksi...).

Minä lounaalla menen yhteen paikkaan vartavasten välillä pinaattikeitolle ja munalle.

En edes niin muuten ikinä ole siitä välittänyt. Mutta pakko silti aina mennä ja on se hyvää aina sen yhden himoitun kerran.

Juu ei tätä settiä kyllä joka päivä vetäis, mutta ehkä kerta viikkoon vois olla ihan hauska. On uskomatonta mitä kaikkia eri ruokia mun aivot onnistuu kaivelemaan päivänvaloon, kun 90 % päivistä mennyt pari vuotta riisin ja jauhelihan voimalla :barefoot:

Juu ei tätä settiä kyllä joka päivä vetäis, mutta ehkä kerta viikkoon vois olla ihan hauska. On uskomatonta mitä kaikkia eri ruokia mun aivot onnistuu kaivelemaan päivänvaloon, kun 90 % päivistä mennyt pari vuotta riisin ja jauhelihan voimalla :barefoot:
Enhän mä mistään tiedä mutta nyt on varmaan ihan hyvä syödä vaihtelevaa ja monipuolista ruokaa.

Joku on joskus sanonut, että raskaana ollessa jos erityisesti tekee jotain mieli niin sitä elimistö kaipaa. Ruoasta siis puhun.

Mulle joskus 1800- luvulla neuvolantäti sanoi: "Kun sinulla on noin matalat paineet niin voit joskus vaikka syödä lakun."

Mulla on aina ollut alhainen rr enkä kehdannut siinä kohtaa sanoa, että söin merisuolaa suoraan purkista kun teki vähän jotain suolaista mieli.

Back
Ylös Bottom