Ole hyvä. Taas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lisäksi kysyisin kuvaan viitaten: Onko Tohtori itse stereoissa kuten pomo?
En usko. Enkä maista, kun ei ole mitään syytä.Lidlin maitorahka yllättävän hyvää.![]()
Mua hieman hymyilytti kun kysyit et miten sen pitää olla. Mutta sehän selittää paljon kun teet eri tavalla. Mä vaihdoin penkkiin kun en jaksa enää lankuttaa.Ite teen leuanvetotangossa ja mietin, että miten sen perseen sais väärin. Mutta sulla olikin eri liike.
Ihana mies.Ole hyvä. Taas.
En tykkää lankuttaa yhtään. Voimapyörää ennemmin pyörittelen.Mua hieman hymyilytti kun kysyit et miten sen pitää olla. Mutta sehän selittää paljon kun teet eri tavalla. Mä vaihdoin penkkiin kun en jaksa enää lankuttaa.
En mäkään. Lopetin kun jaksoin 5min. Mutta kun olin päättänyt, et 5min pitää jaksaa niin en suostunut lopettaa ennen.En tykkää lankuttaa yhtään. Voimapyörää ennemmin pyörittelen.
En mäkään. Lopetin kun jaksoin 5min. Mutta kun olin päättänyt, et 5min pitää jaksaa niin en suostunut lopettaa ennen.
Vaihdoin sen nyt pois. Olen tehnyt myös jalkojen nostoja puolapuilla mutta ne vaihtuu pyörään. Tämä vuosi tätä jumppaohjelmaa jäljellä niin vikan kk:n teen eri juttuja.
Awww toi oli aika herttaista itseasiassa.
Mutta se mikä ei ole herttaista, on odotella jotain perkeleen kirppariostajaa hakemaan tuommoista eukon tyllinkiä. Tästä menee kyllä puolet ostohinnasta suoraa omaan taskuun kostoksi, kun en saanut tirsahtaa. Ja syön loput siskikset. Kostoksi.

Parhaat vatsaliikkeet: mave, kyykky ja voimapyörä.En tykkää lankuttaa yhtään. Voimapyörää ennemmin pyörittelen.
Mä olen niin paperia, että tuskin olisin painoja jaksanut.Mulla alko vituttaan jossain 3-4min välillä, joten aloin lisäämään painoa selän päälle. Toki pyörälläkin rullataan.
Parhaat vatsaliikkeet: mave, kyykky ja voimapyörä.
Itselle ei maistu. Liian paksua, aina joutuu lotraan vedellä. Ehramia everyday since 200x.Lidlin maitorahka yllättävän hyvää.![]()
Mä olen niin paperia, että tuskin olisin painoja jaksanut.
No nyt kyllä! Saat tänään pään sämppätyynylle ilman nenää.Vai että nuristaan täällä mekko-ostajista, nyt kyllä! Kiltisti pitäis siellä kotimiehenä kokkailla ja hoitaa naisen bisnekset, palkintona voit illasta päästä vähän levähtämään sämppätyynylle päärapsuilleEukko se täällä vaan ahkeroi ja leikkelee maissintähkiä sopimattomista paikoista
![]()