Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tarkoitat siis, että "Siuis vtuii mÄ oNn nii11n käsnsiissä!!"?

Kato sulla tossa on ihan liian vähän kirjotusvirheitä. Jos tänne kirjottaa kännissä, niin vähintään 4 kirjotusvirhettä ja yks CAPS-moka pitää olla. Kuten esim. J.K on sisäistänyt.

mä en harrasta kirjoitusvirheitä. edes kännissä. ja se että oon jo tähän aikaan kotona kertoo kuitenkin jotain siitä, etten ole kuitenkaan NIIN pahasti kännissä. hiukan vaan. silleen söpösti.

söpösti? määki ole iha helvet* söpö... Alyssa...
ei saakeli... meinaa mennä yli... ja meni jo kaua sitte...
''kun on alkuun päästy niin antaa mennä vaan...

Meitsi ei oo ollu pitkään aikaan kännissä. Mutta kai se on pakko katkaista ens viikolla kun yo-juhlat

noni.. kiitorsh.. jha onneks olkoo sitte vaa.. mää valmistui kans laborantiks 12.5.. jeejee.. eiku vaimoo kattoo ittellee...

Pendulumin uus albumi oli pienoinen pettymys. Odotin vähän jotain muuta. :(

Kuullostais varmaan paremmalta tuo albumi jos ei tietäisi, että se olis Pendulumilta...

söpösti? määki ole iha helvet* söpö... Alyssa...
ei saakeli... meinaa mennä yli... ja meni jo kaua sitte...
''kun on alkuun päästy niin antaa mennä vaan...

"Idiootti". :D
ei kannata netteillä (tai siis olla netissä, en tiedä mitä verbiä siin kuuluu käyttää) kännissä.

mä en harrasta kirjoitusvirheitä. edes kännissä. ja se että oon jo tähän aikaan kotona kertoo kuitenkin jotain siitä, etten ole kuitenkaan NIIN pahasti kännissä. hiukan vaan. silleen söpösti.
Eikun oikeasti ei voi olla kännissä jos ei oo kirjotusvirheitä, ei täällä ainakaan.

Ja jos lentää liian kännin takia pihalle, eikä pääse mihinkään muuallekaan sisään, voi olla aikasin himassa - ja silti todella kännissä.

Mutta koska naiset on kivoja kun ne on silleen söpösti kännissä (ei kyllä kaikki, mutta suurin osa), niin en jaksa vääntää asiasta sen kummemmin.

no vietävä... ja mskp.. hanki jostai meshuggahin uusin levy.. siitä se kolmas kipale ''bleed'' o iha tautine reeni biisi.. aijaijai.. ''idiootti''? vittuileksää??

Eikun oikeasti ei voi olla kännissä jos ei oo kirjotusvirheitä, ei täällä ainakaan.

Ja jos lentää liian kännin takia pihalle, eikä pääse mihinkään muuallekaan sisään, voi olla aikasin himassa - ja silti todella kännissä.

Mutta koska naiset on kivoja kun ne on silleen söpösti kännissä (ei kyllä kaikki, mutta suurin osa kuitenkin, niin en jaksa vääntää asiasta sen kummemmin.

Aijjaa, nomut se oliskin aika noloa jos olisin tosi kännissä :) olin tänään kyllä ihan wtf kun ekan lonkun jälkeen meinasin lentää jokilaivan portaita alas. Hiukan tää sietokyky ehkä heikentynyt tai jotain...
mut emmä siis niin hirveän kännissä ole. Hiukan ehkä. Meen huomenna duuniin :(

Aijjaa, nomut se oliskin aika noloa jos olisin tosi kännissä :) olin tänään kyllä ihan wtf kun ekan lonkun jälkeen meinasin lentää jokilaivan portaita alas. Hiukan tää sietokyky ehkä heikentynyt tai jotain...
mut emmä siis niin hirveän kännissä ole. Hiukan ehkä. Meen huomenna duuniin :(

no ei sekää häävii oo... voi sinnuu... su vapaa?

no ei sekää häävii oo... voi sinnuu... su vapaa?

sunnuntai töitä taas. ja vuorot 15-23, eli saan kyl nukkuu ihan silleen sopivasti. onneks.

tjaha... mikäs siinä sitte.. sunnuntai duunia ja money money money...

tuplapalkka beibi \../

mulla oli kyllä tänään tosi kiva ilta. soitin yhelle kaverille kenet oon nähny viimeks joskus ties milloin ja ei oikeastaan tunneta niin kovin hyvin, mut silti yks hauskimmista tyypeistä kenet tiedän. vietin sit hänen kanssaan koko illan vaikken ees tienny varmaksi et ko. tyyppi on turussa (:

vai että turkkusees... heh.. komiaa se on juu... millai Alyssa reenailet muute?

Yksi epäkohta mietityttää... Eikö baarissa olla pilkkuun asti, vai onko mobiili nykytekniikka ulottunut myös tiskille?

No ei siellä aina tarvi olla pilkkuun asti. Kivempi vaan jos ei ole, silloin ei yleensä tule ylitettyä sitä maagista sietokykyrajaakaan.

J.K: öööh treenailen? Noh, säännöllisen epäsäännöllisesti :D eli toisin sanoen silloin kun on aikaa, väh. 3 krt/vko kuitenkin. Miten niin? Suht random kysymys.

J.K: öööh treenailen? Noh, säännöllisen epäsäännöllisesti :D eli toisin sanoen silloin kun on aikaa, väh. 3 krt/vko kuitenkin. Miten niin? Suht random kysymys.

noh.. kunhan kyselen... ootko Alyssa kauanki ''reenaillu epäsäännöllisen säännöllisesti?''??????

Back
Ylös Bottom