Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

M'oon snadisti känässä. Vaniljasiideri, en oo muuten maistanut vähään aikaan ällöttävämpää juomaa.

Iltaa.

Raineri täällä uhosi jotain eilen voittavansa mut. Taisi mennä kuitenkin pojalla näppäimet sekasin vai kuristuiko kenties verkkojohtoon? Tällä kertaa pistin parastani ja postasin nanosekunnilleen forumin kellon mukaan.
Muisan kyllä. Yritin olla ovela ja kyykyttää molempia.. :D

Raineri täällä uhosi jotain eilen voittavansa mut. Taisi mennä kuitenkin pojalla näppäimet sekasin vai kuristuiko kenties verkkojohtoon? Tällä kertaa pistin parastani ja postasin nanosekunnilleen forumin kellon mukaan.
Voi perkeleen perkele:itku:
Olin jo 4minuuttia vaille teksti kirjotettuna valmiina ja odottelin kelloa mut sit tuli kaveri puhumaan mesessä ja unohdin koko saatanan yöthreadin ja nyt muistin ja voi helvetti ku vituttaa, mut vielä se päivä koittaa ku oon ennen sua odota vaan!!;)

Voi perkeleen perkele:itku:
Olin jo 4minuuttia vaille teksti kirjotettuna valmiina ja odottelin kelloa mut sit tuli kaveri puhumaan mesessä ja unohdin koko saatanan yöthreadin ja nyt muistin ja voi helvetti ku vituttaa, mut vielä se päivä koittaa ku oon ennen sua odota vaan!!;)
Tekosyitä, tekosyitä... oppisit edes häviämään kuin mies. Ens viikolla saat huudella ihan keskenäs täällä ku meen kymmenen aikoihin jo nukkumaan joka päivä.

Iltaa.

ryyppy päälloä'... vettä huivii täl hetkrl ettei oo nii karmee kanuuna... millai muuTE?

hups. otin ihan pari liikaa tänään :(

kyyyl... heinekeniä ja viskiäöl... mitä sää?

karpalolonkkua viimeksi. sitä ennen ihan vaan lonkkua. ainiin ja bisse.
oon ollu tosi mielikuvituksekas tänään.

olisin saanu 20e jos olisin tanssinu pöydällä. en sit oikee lämmenny kuitenkaa -_-

hups. otin ihan pari liikaa tänään :(
Tarkoitat siis, että "Siuis vtuii mÄ oNn nii11n käsnsiissä!!"?

Kato sulla on tossa ihan liian vähän kirjotusvirheitä. Jos tänne kirjottaa kännissä, niin vähintään 4 kirjotusvirhettä ja yks CAPS-moka pitää olla. Kuten esim. J.K on sisäistänyt.

kiva kiva... men ny nauramati sit nukkuu... tar vii juod viä toine litra h2otavoi perkeleW..
mitä sitä ny sit viä... hmmmtjaah... ja totta haastat dyymondi..

Back
Ylös Bottom