Miksei sulla ole tuolla arvonimeä: Ammattilainen?Piti joo. Mutta ne jarrut on kyllä aina ollu aika huonossa kunnossa...
Kohta pitää lähteä syömäänkin, eikä koskaan pidä syödä tyhjään mahaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksei sulla ole tuolla arvonimeä: Ammattilainen?Piti joo. Mutta ne jarrut on kyllä aina ollu aika huonossa kunnossa...
Kohta pitää lähteä syömäänkin, eikä koskaan pidä syödä tyhjään mahaan.
Haha, tällä hetkellä oon niin häpeissäni suorituksistani että melkein toivoisin ettei keitään kiinnostaisi mun kirjoitelmani, ettei kukaan olisi ainakaan hengittämässä niskaan. Tosin jos tämä olisi tilanne niin varmaan sitten rutisisin ettei ole ohjausta lainkaan ja olen tyhjän päällä. Ikinä ei ole hyvä. Mulla on tässä muutama viikko vielä aikaa ja kai tämä menee siihen että viime tipassa väännän tekstejä keskellä yötä itku kurkussa ja kiroan perseilyäni. Koitan pitää ajatukset siinä, että jahka nämä pari kirjoitushommaa ovat paketissa, voin jahdata vapaammin muita tavoitteitani.OK, minusta sinulla on positiivinen ongelma tässä jos ihmisiä kiinostaa sun tuotokset. Minä taistelin viime talven omien opintojeni kanssa, jossa suurin haaste oli, ettei proffaa kiinnostanut lukea mun palauttamia tekstejä. Vainosin sitä kuukausikaupalla ja lopulta usutin amanuenssin sen kimppuun. Sitten proffa antoi vitosia ison nipun, mutta en kokenut juurikaan iloa, kun oletan ettei se oikeasti lukenut niitä, vaan iski sokkona vitoset moodleen, että jättäisin sen rauhaan. Suuri haaveeni olisi tehdä joskus jotain mikä kiinnostaa muitakin kuin minua, mutta ne jutut jotka kiinnostaa minua ei näytä ikinä kiinnostavan ketään muuta. Olet muuten kuvauksesi perusteella insinööri jos et vielä tiennyt.![]()
Kyllähän sen aperitiivia olla pitää. Syöminen on muuten niin totista hommaa.Ruoantekoruokaa
No sanoppa se! Mutta mitään videoblogeja en rupea pitään. Se olis liian härskiä seurattavaa.Miksei sulla ole tuolla arvonimeä: Ammattilainen?
En lunasta lupausta omarmunkkien suhteen. Syömingit kylällä veroitti liikaa.
Fuck to lohilo.
katso liitettä 145308
Teinkin näin @Fusioni

Mitäpä?Minä juon nyt olutta ja katson jääkiekkoa. Kas, pata meni vielä johtoonkin. Mitä muuta sitä voisi mies toivoa lauantai-iltana.
Se on jo hoidettu pois alta ennen peliä. Tottahan sitä työt ennen huveja.Mitäpä?
Tai yleensäkään sellaiset panohommat. Yliarvostettua.Ei kannata ruveta panemaan selvin päin. Menee ihan seinille.
Semmoinen huomio tähän väliin että Helismaa näyttää siltä miltä Ultimecia kuulostaa.
Oman kokemuspohjan mukaan just toisinpäin.Ei kannata ruveta panemaan selvin päin. Menee ihan seinille.
Ootteko natsit mieltä osoittamassa mansessa?
Leffaan leffaan leffaan! Eniten odotan irtaripussin esiinkaivamistaKyllä 12 päivän dieettaamisen jälkeen vähän pitää jo tankata!