Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuurilla noin. Huonolla tuurilla ei noin.
Höpö höpö, jos ostaa merkkitavaraa paljon myyneiltä yrityksiltä, joilla hyvät arviot yms. ei kopioita tule vastaan sen enempää kuin Suomi-marketistakaan ostaessa.
Toisaalta, jos ostaa merkitöntä halpaa kamaa, voi saada hyvää tai sitten ei.

tyydyttäisiköhän tommoset jaybirdit Minun ja esimerkiksi sikafarmari @sanmig in rokkipoliisin korvaa

epäilen: väkevästi

kohta se taas alkaa, pääsee innokkaasti norkoilemaan mikseripöydän lähistölle, vou

perjantaina olisi mahdollisuus korkata kausi perinteikkäästi

View: https://www.youtube.com/watch?v=2WBZDnQEmF8

tyydyttäisiköhän tommoset jaybirdit Minun ja esimerkiksi sikafarmari @sanmig in rokkipoliisin korvaa

epäilen: väkevästi

kohta se kausi taas alkaa, pääsee innokkaasti norkoilemaan mikseripöydän lähistölle, vou
Ei ne mitään hifiä oo kyllä. Äänenlaatu ok sanoisin, ja ainakin luuriin yhdistettäessä on väliä, onko etu- vai takatasku. Toisaalta jos äänilähde on pöydällä, niin sisällä pysty meneen toiseen huoneeseenkin, eikä katkennu.

Oon käyttäny nyt ruohoo leikatessa. Ehkä vois ottaa salillekin mukaan, kunhan muistais joku kerta.

Ei ne mitään hifiä oo kyllä. Äänenlaatu ok sanoisin, ja ainakin luuriin yhdistettäessä on väliä, onko etu- vai takatasku. Toisaalta jos äänilähde on pöydällä, niin sisällä pysty meneen toiseen huoneeseenkin, eikä katkennu.

Minun fätnestukusta ostamani jayböördit kuuluu kyllä, oli missä taskussa vaan puhelin. Salilla alkaa pätkimään kun on parin seinän takana. Yllättävänkin kauas voi talsia yhden seinän taakse.

Minun fätnestukusta ostamani jayböördit kuuluu kyllä, oli missä taskussa vaan puhelin. Salilla alkaa pätkimään kun on parin seinän takana. Yllättävänkin kauas voi talsia yhden seinän taakse.
Toi ominaisuus on mulla havaittavissa, kun laitan sen piussin pään taakse. En oo nyt uudella luurilla ees testannu alkaako pätkiin. Vanhassa oli paljonkin vikaa, juurikin yhteyksisä (kaikissa). Implikoitko nyt että koska tuli kiinasta mulle suoraan, eikä esim. Gigantin kautta, niin ne pätkisi siksi?

Challenge accepted. Tänään kokeilen ruohoa leikatessa pään taakse-piussia-ja-takatasku -kombinaatioo.

Mut sisätiloissa ja puhelin pöydällä kyllä pystyy juu aika kauas meneen.

Höhö.

E. Hyi, ilmeisesti mun oikeassa korvassa on joko kovempi vaikun eritys, tai huonompi siivous.

Implikoitko nyt että koska tuli kiinasta mulle suoraan, eikä esim. Gigantin kautta, niin ne pätkisi siksi?

Challenge accepted. Tänään kokeilen ruohoa leikatessa pään taakse-piussia-ja-takatasku -kombinaatioo.

Mut sisätiloissa ja puhelin pöydällä kyllä pystyy juu aika kauas meneen.

Höhö.

En. Implikoin, että eri ketjuissa/lehdissä/puskaradioissa valiteltuihin kuuluvuusongelmiin (pätkii jos puhelin väärässä taskussa, esmes) en ole itse törmännyt. Olen jopa yllättynyt kuinka hyvin/pitkälle BT-kuulokkeet kuuluu moitteetta.

En. Implikoin, että eri ketjuissa/lehdissä/puskaradioissa valiteltuihin kuuluvuusongelmiin (pätkii jos puhelin väärässä taskussa, esmes) en ole itse törmännyt. Olen jopa yllättynyt kuinka hyvin/pitkälle BT-kuulokkeet kuuluu moitteetta.
Okei.

Itekin yllätyin tosta kantamasta. Mut veikkaisin että äänilähde/lähettimen vaikutus on aika suuri tossa pätkimisongelmassa. Vastaanotin on varmaan kunnossa.

Uudella puhelimella muutenkin tuntuis toimivan paremmin. Mut tosiaan siinä vanhassa oli onkelmaa radiolähettimen kanssa muutenkin. En ole kylläkään tämän alan asiantuntija, joten en tiedä käyttääkö bluetooth samaa tekniikkaa kun toi puhelin esim. soitettaessa, ts. yhdistettäessä operaattorin taajuuksille. Kyllä kai.

Minen tartte hifiä. Sen verran pitää kuulua, että saan kuunneltua musiikkia salilla, pyöräillessä tai kävelyllä.

Mistä Kiinasta te tilaatte?

Suosittelen urbanears hellaseit verkkokaupasta :) bluetoothilla toimii eli langattomat, hienkestävät, tiukka istuvuus ja erikoinen pehmustemateriaali mitkä pitää setin päässä voi käyttää siis hyvin myös juostessa, irrotettavat pehmusteet voi pestä pesukoneessa, kosketusnäyttö oikeassa korvakuulokkeessa jolla voit suoraan vaihtaa biisiä / säätää volaa / play tai pause. Kuulokkeissa myös sisäänrakennettu mikrofoni eli voit ottaa vastaan puhelut myös. Ja mikä tärkeintä tietenkin yllättävän hyvä äänenlaatu! 99euroo. Ostin ite kun 60kpl oli jossain verkkokaupan OHO-alennuksessa 60e, ne myytiin alle minuutissa, oon tosi tyytyväinen näihin ja oisin maksanu ton 99:kin :D

2_305123-288x271.jpg
Näissä voi olla pitkäkin kantavuus? Kun saa fyysisesti isomman lähettimen laittaa. Vai onko siinä säästetty? Voiko jättää puhelimen salin nurkkaan?

Mulle riittää olohuonehifi, urheillessa riittää että biisin tunnistaa. TOSIN työaikana kuuntelua rajoittaa se, että jotkut levyt kuulostavat niin pahoinpidellyiltä tietokoneen kaiuttimista että ei vain kykene.

Signaalin kantavuuteen vaikuttaa niin pirun moni asia (lähettimen akku, vastaanotin, ympäristö ja sen laitteet yms.), että tässä on vähän mahdoton yleistää, vaikka käytössä olisi sama lähetin.

Näissä voi olla pitkäkin kantavuus? Kun saa fyysisesti isomman lähettimen laittaa. Vai onko siinä säästetty? Voiko jättää puhelimen salin nurkkaan?
BT-standardissa taidetaan tosin määritellä aika tarkkaan lähettimen teho, joten valmistaja ei voi oikeen kai tuohon vaikuttaa.

Minen tartte hifiä. Sen verran pitää kuulua, että saan kuunneltua musiikkia salilla, pyöräillessä tai kävelyllä.

Mistä Kiinasta te tilaatte?
Yleensä ebay, aliexpress tai dhgate.

Mulle riittää olohuonehifi, urheillessa riittää että biisin tunnistaa. TOSIN työaikana kuuntelua rajoittaa se, että jotkut levyt kuulostavat niin pahoinpidellyiltä tietokoneen kaiuttimista että ei vain kykene.
No vähän sama kyllä itellä. Urheillessa on pääasia, että ne pysyy päässä mukavasti ja äänenlaatu on kohtalainen.

Back
Ylös Bottom