Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

150g korppukinkku, 100g kaurahiutale mallia keitetty puuro, kupillinen heraa (hih) 50g /msm/glukosamiini. Kotona vielä joten onnistuu....

Nuo makaronimössöt on kyllä jotain mitä ei vaan voi ymmärtää...

Krapularuokien aatelia! Joskin kun ei syö jauhelihaa niin aikamoiseksi kikkailuksi menee moiset mössöt, tai siis se helppous ei enää toteudu. Ja mun tonnarimössöt varmaan diskataan kun niissä on aina vähintään sipulia ja paprikaa, jollei jopa muitakin pupunruokia.

Syön miekin joskus pihviä tai paahtopaistia pelkän salaatin kanssa. En kuitenkaan usein, koska makuelämys on parempi kun kokkaa kasvislisukkeetkin ihan kunnolla.

Nam....
Olen laiska ja vihaan siis kokkaamistakin, etenkin kun siihen harvoin pystyn keskittymään rauhassa niin ettei joku roiku puntissa yms. Mutta totta.

Saakeli, ruokis loppu :(

Onhan nuo makaronimössöt kyllä aika ankeita popsia, käytännössä joka arkipäivä. Työmaan ruokalaan ei viitsi mennä, kun tulee aina syötyä sitten liikaa ja tulee lihava olo. Joskus vaihteluksi jotain einespinaattikeittoa, kinkkukiusausta tms helppoa.

no kuka siellä sun puntissa roikkuu niin häiritsevästi ettei kokkaaminen onnistu? eri asia on se että jos sitä hommaa vihaa.

Itse tykkään kovasti ja perhe tykkää kokkailuista ja kokkaamisesta.

Onhan nuo makaronimössöt kyllä aika ankeita popsia, käytännössä joka arkipäivä. Työmaan ruokalaan ei viitsi mennä, kun tulee aina syötyä sitten liikaa ja tulee lihava olo. Joskus vaihteluksi jotain einespinaattikeittoa, kinkkukiusausta tms helppoa.

Miks et kokkaa vaik jauhelihakeittoo tai kaalilaatikkoa? o_O mie en kyl pahoja ruokia söis.

no kuka siellä sun puntissa roikkuu niin häiritsevästi ettei kokkaaminen onnistu? eri asia on se että jos sitä hommaa vihaa.

Itse tykkään kovasti ja perhe tykkää kokkailuista ja kokkaamisesta.
No onneksi olkoon. Minä en pysty 2-vuotiaan kanssa kokkaamaan ilman hermojen menetystä. Onneksi nyt on taas kolmeksi päiväksi miehen tekemää ruokaa.

Back
Ylös Bottom