MissFitless
kissanainen
Kerro ny tarkemmin. Fine dining joka päivä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ääh ei olisi varaa sellaiseen... Paraikaa syön omenapiirakkaa :pKerro ny tarkemmin. Fine dining joka päivä?
Voin kokemuksesta sanoa, että elämyksestä saa enemmän irti, kun ilmoittautuu kuukautta ennen ja käy kaks kertaa lenkillä ennen koitosta.Laitoin arpalipukkeen Joroisen puolimatkalle ensi kesälle. #tarttisvarmaanreenata.
Nuo makaronimössöt on kyllä jotain mitä ei vaan voi ymmärtää...
Nuo makaronimössöt on kyllä jotain mitä ei vaan voi ymmärtää...
Ajatuksen tasolla ei, käytännön tasolla kyllä.onko futerin juoksuhommat jääneet nyt kokonaan?
Syön miekin joskus pihviä tai paahtopaistia pelkän salaatin kanssa. En kuitenkaan usein, koska makuelämys on parempi kun kokkaa kasvislisukkeetkin ihan kunnolla.Syön toisinaan pelkkää lihaa. Ehkä jotain kurkkua ohessa.
Olen laiska ja vihaan siis kokkaamistakin, etenkin kun siihen harvoin pystyn keskittymään rauhassa niin ettei joku roiku puntissa yms. Mutta totta.Syön miekin joskus pihviä tai paahtopaistia pelkän salaatin kanssa. En kuitenkaan usein, koska makuelämys on parempi kun kokkaa kasvislisukkeetkin ihan kunnolla.
Nam....
Onhan nuo makaronimössöt kyllä aika ankeita popsia, käytännössä joka arkipäivä. Työmaan ruokalaan ei viitsi mennä, kun tulee aina syötyä sitten liikaa ja tulee lihava olo. Joskus vaihteluksi jotain einespinaattikeittoa, kinkkukiusausta tms helppoa.
No onneksi olkoon. Minä en pysty 2-vuotiaan kanssa kokkaamaan ilman hermojen menetystä. Onneksi nyt on taas kolmeksi päiväksi miehen tekemää ruokaa.no kuka siellä sun puntissa roikkuu niin häiritsevästi ettei kokkaaminen onnistu? eri asia on se että jos sitä hommaa vihaa.
Itse tykkään kovasti ja perhe tykkää kokkailuista ja kokkaamisesta.
Miks et kokkaa vaik jauhelihakeittoo tai kaalilaatikkoa? o_O mie en kyl pahoja ruokia söis.