Mitä tarkoitat kun sanot "valitettavasti"?Ei oo valitettavasti davesta kiinni mun väsymykset, sanottasko nyt vaikka logistisista syistä johtuen. Tais vaan nyt jäädä duunipäivän aivottumuusmoodi päälle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä tarkoitat kun sanot "valitettavasti"?Ei oo valitettavasti davesta kiinni mun väsymykset, sanottasko nyt vaikka logistisista syistä johtuen. Tais vaan nyt jäädä duunipäivän aivottumuusmoodi päälle.
Eikö ole opetettu, että liedelle ei lasketa mitään muuta kuin siihen tarkoitettua kalustoa.Se tunne, kun tilantarpeen ratkaiset polttamalla väärällä levyllä astioita ja muovikippoja.
Teitkö ite ja ison kattilallisen?Minä poltin kieleni ja kitalakeni. Jauhelihakeitolla.
torstai
Tein ite viime viikonloppuna. Syön sitä koko tämän viikon. Jauhelihaa meni 700 gr, muita aineksia samassa suhteessa. Eli keskikokoisen kattilan verran. Ei tksinään isolla kannata tehä...Teitkö ite ja ison kattilallisen?
Tämä oli harkittu teko, jolla tein lisää tilaa kaappiin.Eikö ole opetettu, että liedelle ei lasketa mitään muuta kuin siihen tarkoitettua kalustoa.
Voi sinua.
Mä niin arvasin :pTein ite viime viikonloppuna. Syön sitä koko tämän viikon. Jauhelihaa meni 700 gr, muita aineksia samassa suhteessa. Eli keskikokoisen kattilan verran. Ei tksinään isolla kannata tehä...
Vielä on jälellä jonkin verran ja ihan järissään vaikuttaa olevan.