Viksu Vaffa Orankimamma
sirkusapina
Hyvien yöunien jäläkeen tuaas virkeämpi olo olla ja ellee ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Osta kunnon peitto niin tarkenet talvellakin.
Ehdottomasti!Joo, siis se riittää mun mielestä ihan täysin, että mä kävin pari kertaa turhaan.
Ei sun sitten enää tarvitse mennä. Säästyy aikaa kaikilta.
Ehdottomasti!
Tänään oli salilla poikkeuksellisen paljon porukkaa. Melkein niin kuin olisi ollut tammikuun eka viikko tai jotain sellaista.
Nyt tulee muuten nukuttua taas hyvin. Sopivat kelit siihen, että voi nukkua alasti. Sehän aina toimii ja saa samalla tuuletettua paikat :D
Kai sitä talvellakin periaatteessa voisi, mutta sitten tarttis melkein olla varmuuden vuoksi joku lämmittäjä siellä sängyssä :D
Nyt on ne kesäkuntoon hankkiutujat tuloillaan.
73,8kg, kaksi palaa kakkua ja lihava olo.
Mä en ite viihdy alasti, tuntuu jotenkin epämukavalta. Sekin jos kesäaikaan pitää ikkunaa auki nii mitä jos aikainen lintu madon nappaa sisätiloista tai pääsee jumalaton tuhnu nukkuessa ja herätessä jumalaton raita sängyssä t. hienohelma :D
Jaa siitäkö se johtuu, että itekin nukun paremmin nykyään? Kyllä on alastomuus hieno asia! Joskus tosin villasukat laitan jalkaan vielä kun on vähän tuo kylmävarpaisuus toisinaan riesana.
Olin eilen illalla kesäteatteriharkoissa ulkona parisen tuntia ja kyllähän siinä semmonen sopiva kylmyys kerkes hiipiä. Menin sitte t-paidassa ja flanellipöksyissä villasukkineni nukkumaan kahden peiton alle ja heräsin kahden aikaan todella levottomana hirveässä hiessä. Vaatteet pois ja onnellisena jatkoin unia.Mä joskus kauan sitten jo jostain luin, että alasti pitää nukkua. Että siis silloin kehon lämpötila pysyy tarpeeksi viileänä ja siksi nukkuu paremmin.
Omalla kokemuksella väitän,että pitää paikkansa.
Olin eilen illalla kesäteatteriharkoissa ulkona parisen tuntia ja kyllähän siinä semmonen sopiva kylmyys kerkes hiipiä. Menin sitte t-paidassa ja flanellipöksyissä villasukkineni nukkumaan kahden peiton alle ja heräsin kahden aikaan todella levottomana hirveässä hiessä. Vaatteet pois ja onnellisena jatkoin unia.
Väliaika, kahvia ja pullaa!Tervasaaren kesäteatteri?
Väliaika, kahvia ja pullaa!