Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Monelta menet nukkumaan?Heräsin jo 05.00, vaikka olen lomalla... Ei pääse eroon tästä työrytmistä.

Siinä 22-23.00Monelta menet nukkumaan?
E. Olen taas flunssssa eli saikulla![]()
Eli vedät kuuden tunnin unilla, hoidat pari lasta ja kolmas kohta tulossa, treenaat monta kertaa viikossa, näytät aina hyvältä ja käytät kotona mekkoa ilman housuja. What can I say,Siinä 22-23.00
+ isojen appelsiinien kokoiset tissit!Eli vedät kuuden tunnin unilla, hoidat pari lasta ja kolmas kohta tulossa, treenaat monta kertaa viikossa, näytät aina hyvältä ja käytät kotona mekkoa ilman housuja. What can I say,
Sisältyy kohtaan näytät aina hyvältä!+ isojen appelsiinien kokoiset tissit!

+ isojen appelsiinien kokoiset tissit!
No niin! Eli suotta menen lääkäriin kun kaikkien rytmärit on ihan normaaleja ja ohimeneviä. Hyvä!Mulla oli jossain vaiheessa jotain epämääräistä rytmihäiriön tapaista. Tai ainakin tuntui, että pumppu hakkasi vähän turhan kovaa, sen ikään kuin tunsi/kuuli esim. sängyssä maatessa.
Parikin kertaa kävin lääkärissä ja ottivat sen sydänfilmin, mutta mitään ei löytynyt.
Ja sitten se koko homma hävisi ihan itsekseen. Ilmeisesti oli jotain stressiin tai muuhun liittyvää.
No niin! Eli suotta menen lääkäriin kun kaikkien rytmärit on ihan normaaleja ja ohimeneviä. Hyvä!
Joo! Törkee kaveri! Kuinka sä kehtaat?!Tulipa morkkikset kun neuvoin lääkärissä käymään, en enää sorru moiseen turhuuteen...
Tämä. Lekuri oli mulle haudanvakavana viime syksynä, että nyt on todella, todella vakava paikka ja jos yhtään tulee kipuja niin heti apua ja lääkäriin. Noh, olin käppäilemässä metsässä kun tämä hengensalpaava kipu sitten tuli ja lekurin sanoihin uskoen menin paniikkikohtauksen partaalla ottamaan käyrät. Vtut siellä mitään ollu. "Jotenkin" pieni haisu että lääkärin luoma kauhukuva sai kortisolit nousemaan entisestään, tämä ei nimittäin ollut ainut kerta kun hän näin mulle sanoi.Tulipa morkkikset kun neuvoin lääkärissä käymään, en enää sorru moiseen turhuuteen...
No niin! Eli suotta menen lääkäriin kun kaikkien rytmärit on ihan normaaleja ja ohimeneviä. Hyvä!
Huomenta vaan. Viikonloppua ei malttais ootella, on meinaan niin huikea treeniseminaari edessä, että oksat pois ja pala apinaa!