Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvien yöunien jäläkeen tuaas virkeämpi olo olla ja ellee ;)

Nyt tulee muuten nukuttua taas hyvin. Sopivat kelit siihen, että voi nukkua alasti. Sehän aina toimii ja saa samalla tuuletettua paikat :D
Kai sitä talvellakin periaatteessa voisi, mutta sitten tarttis melkein olla varmuuden vuoksi joku lämmittäjä siellä sängyssä :D

Ehdottomasti!

Tämä on itseasiassa aika kätevä systeemi. Jos jollain on jotain vaivoja niin voi täällä ensin kysyä, että onko joku muu käynyt lekurissa. Saadaan useammalle ihmiselle diagnoosit yhdellä käynnillä. Tällä tavalla voidaan omalta osaltamme purkaa terveydenhuollon ruuhkia.

Nyt tulee muuten nukuttua taas hyvin. Sopivat kelit siihen, että voi nukkua alasti. Sehän aina toimii ja saa samalla tuuletettua paikat :D
Kai sitä talvellakin periaatteessa voisi, mutta sitten tarttis melkein olla varmuuden vuoksi joku lämmittäjä siellä sängyssä :D

Mä en ite viihdy alasti, tuntuu jotenkin epämukavalta. Sekin jos kesäaikaan pitää ikkunaa auki nii mitä jos aikainen lintu madon nappaa sisätiloista tai pääsee jumalaton tuhnu nukkuessa ja herätessä jumalaton raita sängyssä t. hienohelma :D

Nyt on ne kesäkuntoon hankkiutujat tuloillaan.

73,8kg, kaksi palaa kakkua ja lihava olo.

Juu, nythän se on oikea aika aloittaa kesäkunnon hankkiminen. Onneksi ovat ajoissa liikkeellä, voisi muuten tulla stressiä.

Mä en ite viihdy alasti, tuntuu jotenkin epämukavalta. Sekin jos kesäaikaan pitää ikkunaa auki nii mitä jos aikainen lintu madon nappaa sisätiloista tai pääsee jumalaton tuhnu nukkuessa ja herätessä jumalaton raita sängyssä t. hienohelma :D

Se vaatii totuttelua. Ihan helvetin oudolta se tuntuu alkuun itseltäkin talven jäljitä, vaikka siihen periaatteessa on tottunutkin. Pari yötä kun menee niin ihmettelee taas, että miksi sitä koskaan nukkuu vaatteet päällä :D Ja mullahan on ikkunassa verkko juuri noiden lintujen varalta :D

Jaa siitäkö se johtuu, että itekin nukun paremmin nykyään? Kyllä on alastomuus hieno asia! Joskus tosin villasukat laitan jalkaan vielä kun on vähän tuo kylmävarpaisuus toisinaan riesana.

Jaa siitäkö se johtuu, että itekin nukun paremmin nykyään? Kyllä on alastomuus hieno asia! Joskus tosin villasukat laitan jalkaan vielä kun on vähän tuo kylmävarpaisuus toisinaan riesana.

Mä joskus kauan sitten jo jostain luin, että alasti pitää nukkua. Että siis silloin kehon lämpötila pysyy tarpeeksi viileänä ja siksi nukkuu paremmin.
Omalla kokemuksella väitän,että pitää paikkansa.

Mä joskus kauan sitten jo jostain luin, että alasti pitää nukkua. Että siis silloin kehon lämpötila pysyy tarpeeksi viileänä ja siksi nukkuu paremmin.
Omalla kokemuksella väitän,että pitää paikkansa.
Olin eilen illalla kesäteatteriharkoissa ulkona parisen tuntia ja kyllähän siinä semmonen sopiva kylmyys kerkes hiipiä. Menin sitte t-paidassa ja flanellipöksyissä villasukkineni nukkumaan kahden peiton alle ja heräsin kahden aikaan todella levottomana hirveässä hiessä. Vaatteet pois ja onnellisena jatkoin unia.

Olin eilen illalla kesäteatteriharkoissa ulkona parisen tuntia ja kyllähän siinä semmonen sopiva kylmyys kerkes hiipiä. Menin sitte t-paidassa ja flanellipöksyissä villasukkineni nukkumaan kahden peiton alle ja heräsin kahden aikaan todella levottomana hirveässä hiessä. Vaatteet pois ja onnellisena jatkoin unia.

Tervasaaren kesäteatteri?

Tänään unohtui muuten mainita oma paino. Varmasti kaikkia kiinnostaa, joten laitetaan nyt.
Sehän oli 76,4kg. Läski mikä läski. Kesällä ei asiaa biitsille. Ainakaan alasti.

Back
Ylös Bottom