Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Heräsin.

1462252262810-273978255.webp

Huomenta! Mitäs tässä herätty jokin aikaa sitte vois väsätä leivän ja keittää kupin kahvia ja kattoo jotain ohjelmaa, lukee s-postit jos ois vaikka tullu sama tuttu virsi saimme paljon hakemuksia valitettavasti....jne

Nukuin neljä ja puoli tuntia ja näytän räjähtäneeltä. Pakko kääntää tää rytmi ja vetää tää päivä vajailla unilla.
Päässä söi MJ:n Hollywood. I'm def not going with this look..

Mulla oli jossain vaiheessa jotain epämääräistä rytmihäiriön tapaista. Tai ainakin tuntui, että pumppu hakkasi vähän turhan kovaa, sen ikään kuin tunsi/kuuli esim. sängyssä maatessa.
Parikin kertaa kävin lääkärissä ja ottivat sen sydänfilmin, mutta mitään ei löytynyt.
Ja sitten se koko homma hävisi ihan itsekseen. Ilmeisesti oli jotain stressiin tai muuhun liittyvää.
No niin! Eli suotta menen lääkäriin kun kaikkien rytmärit on ihan normaaleja ja ohimeneviä. Hyvä!

Huomenta vaan. Viikonloppua ei malttais ootella, on meinaan niin huikea treeniseminaari edessä, että oksat pois ja pala apinaa!

Tulipa morkkikset kun neuvoin lääkärissä käymään, en enää sorru moiseen turhuuteen...
Tämä. Lekuri oli mulle haudanvakavana viime syksynä, että nyt on todella, todella vakava paikka ja jos yhtään tulee kipuja niin heti apua ja lääkäriin. Noh, olin käppäilemässä metsässä kun tämä hengensalpaava kipu sitten tuli ja lekurin sanoihin uskoen menin paniikkikohtauksen partaalla ottamaan käyrät. Vtut siellä mitään ollu. "Jotenkin" pieni haisu että lääkärin luoma kauhukuva sai kortisolit nousemaan entisestään, tämä ei nimittäin ollut ainut kerta kun hän näin mulle sanoi.
Pyh sanon minä, lekuriin seuraavan kerran pää kainalossa.
Olikin muuten hyvä se Wileniuksen langassa ollut dokkari tuosta plasebosta. Alan itse kääntymään siihen, että lekurista on oikeasti apua vain kun se jalka on tosiaan puoliksi irti.

No niin! Eli suotta menen lääkäriin kun kaikkien rytmärit on ihan normaaleja ja ohimeneviä. Hyvä!

Huomenta vaan. Viikonloppua ei malttais ootella, on meinaan niin huikea treeniseminaari edessä, että oksat pois ja pala apinaa!

Joo, siis se riittää mun mielestä ihan täysin, että mä kävin pari kertaa turhaan.
Ei sun sitten enää tarvitse mennä. Säästyy aikaa kaikilta.

Back
Ylös Bottom