Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oon ilmeisesti telonut itseni unissani. Sisään hengittäessä pistää tonne kylkiluihin tai niiden väleihin tossa ropan takasivussa. Ei tosin niin paha kuin aamuyöllä ja herätessä. Varmaan reenata sallii kuitenkin, joten salille ja pieni työpyrähdys.

Viimeksi muokattu:
No koko viikonlopun - vieläpä pidennetyn semmoisen sonnat o_O
No juu, jos koko viikonlopun pidättelee ja vetää kahmalokaupalla mämmiä, niin en yhtään ihmettele vaikka menisi pari päivääkin.
Toivottavasti Scheriproct Neo ja Ac3 on ostettu etukäteen varotoimena. Ovat varmaan haluttua tavaraa näin pääsiäisen jälkeen.

No varmasti. Ajattelin kyllä nyt olla rebel ja katkaista istunnon: lähdenkin jo kotiin. Käyn kaupassa täydentämässä muna- ja rahkavarastot ja menen kotipihaan siivoamaan terassia ja katsomaan onko paljon koiran kakkaa paljastunut lumen alta. Aikamoinen kakkapäivä tämä tiistai!

Möhöhö, kaupassa joku mummeliki puheli kännykkään tyyliin: Nooo tuskinpa se pelkästä mämmistä johtuu...sitä on liikkeellä :D

Ei muista, mutta muutosverokortillahan tuostakin pääsee.

Tarkistin:
Aikuiskoulutustuesta pidätetään pääsääntöisesti veroa 20 %. Halutessasi muutosta ennakonpidätykseen, toimita Koulutusrahastolle etuutta varten annettu muutosverokortti.
Ansiosidonnaisella se ei 20 % alle mene. Tai menee toki muutosverokortilla, mutta sit maksellaan mätkyjä. Sellainen hienous siinäkin joka tuli itselle aikoinaan yllärinä.

Koskahan olisi mun vuoro saada ansiosidonnaista tai jotain muita tukia? Aina vaan saa maksella. Veroja.

Khyl se vaan menee, jos on jotain vähenneltävää, elätettäviä tms.
No mulle taas täti sanoi puhelimessa, että näin se vaan menee kun sitä kummastelin.

Tai voinee se olla että hokasin sen verran väärin, voidaan siitä varmaan juu vähennykset ottaa pois, mutta ei se paljo hetkauta. Samat rosentit ne melkein on, kun töissäkäyvällä. Ainakin minulla.

Koskahan olisi mun vuoro saada ansiosidonnaista tai jotain muita tukia? Aina vaan saa maksella. Veroja.
Sit sulle maksellaan, kun sanot pomolles että pidä tunkkis, tai alat opiskella. Vaihtoehtoja on useampi.

400 päivää taitaa olla nykyään tai ainakin lähipäivinä olla tarjolla, 500 sijaan.

Hanskat jos lyö tiskiin ilman syytä, pamahtaa 3 kk karenssi. Mutta ei se pitäis olla työssäkäyvälle onkelma, jos on sujut rahojensa kanssa. Jos taas luottokorttilaskut ja elämä maksaa, niin sit on parempi vaan suosiolla mennä sinne töihin hymyssä suin :D

Leima tuli. Taas.

Vikalistaa olin jälleen menossa hakemaan, mutta niin se 24 vuotias, vanha Saksalainen jälleen yllätti ja selvisi huomautuksitta.

Kohtalainen suoritus vanhalta kulkineelta. Ja toinen kerta putkeen. Kun ottaa huomioon mitä kaikkea autoon on tehty.

- Tankattu
- Lisätty öljyä

Sit sulle maksellaan, kun sanot pomolles että pidä tunkkis, tai alat opiskella. Vaihtoehtoja on useampi.

400 päivää taitaa olla nykyään tai ainakin lähipäivinä olla tarjolla, 500 sijaan.

Hanskat jos lyö tiskiin ilman syytä, pamahtaa 3 kk karenssi. Mutta ei se pitäis olla työssäkäyvälle onkelma, jos on sujut rahojensa kanssa. Jos taas luottokorttilaskut ja elämä maksaa, niin sit on parempi vaan suosiolla mennä sinne töihin hymyssä suin :D

Kyllä mä vissiin kaikesta huolimatta mieluummin olen töissä. Joku pitkä loma kyllä kelpaisi :D

Mä skippasin salin ja tulin tekemään miehelle ruokaa kun sillä on selkä kipeä (mun selkäkipua ei lasketa). Putsasin myös terden lumesta että saan sen huomenna pestyä ja laitettua sinne pöydän ja tuolit. Oispa jo perjantai.

Tänään voisi yrittää salille. Ensin pitäisi yrittää tehdä ruokaa. Ja sitten yrittää syödä sitä. Kauhean paljon pitäisi taas jaksaa yrittää.
Joku kodinhoitaja voisi olla hyvä juttu. Ei joutuisi yrittämään ihan niin paljon.

Back
Ylös Bottom