Lopettakaa piereskely, helpottaa hajuhaitat ja silmien kirvely.katso liitettä 134910
Carlo Rossi: avattu
Maistuu: punaviiniltä
Maistellaan: juustoja
Haisee: pahalta
Silmiä: kirvelee
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lopettakaa piereskely, helpottaa hajuhaitat ja silmien kirvely.katso liitettä 134910
Carlo Rossi: avattu
Maistuu: punaviiniltä
Maistellaan: juustoja
Haisee: pahalta
Silmiä: kirvelee
Itsehän olen viimeksi juonut itseni mukavaksi: 30.8.2015katso liitettä 134917
vokotin maltillinen jallushotti. Minä lorautin kunnolla. Vahingossa. Oho.
Siitä on muuten muutama kuukausi, kun olen viimeksi juonut enemmän kuin kaksi olutta.
#niskasta
![]()
Vittu kuntit.
Laiskottelin tänään ja universumi kosti välittömästi.
Käytin auton konepesussa, lopputuloksena paska jälki ja kuskin jalkatila täynnä vettä. Ei jumalauta.
Tuhmasta jutusta samaa mieltä.Kaulastapa o_O Niskasta olis kyllä parempi.
Mä tajusin tuossa eilen että en oo ikinä ottanu belfietä, yritin, en osannu. Vaikka kuinka yritin niin en tajunnu miten sen kameran kanssa piti seistä. Luovutin.
Luulin että axel shit ei ladannut kotivideoita nettiin ?#niskasta
![]()
e: MTM, fast as lightning.
Pannukakku: check
Hillon parasta ennen: 19.12.2014
Tuhmasta jutusta samaa mieltä.
Selfie kameralla saa otettua hyvin. Saa toteutettua semmosesta kulmasta että alkaa olla persettäkin kuvissa! Mut kyllä se siitä ku harjottelee! kuvien ottamista. Ei tarvi edes treenata nii näyttää, että ois persettä :D
Ei ku iha kännykän etukameralla jos semmonen hienous on! En ees haluais aatellakaan millasiin kuvakulmii pääsis tikulla, mut ajatukset oli taas vähä liian nopeet. Joten meni jo :DAinii se semmonen selfietikku vai? Goddamed, oon kyllä vannonut että siihen touhuun en lähde :D Mutta mitäpä sitä ei uuden taidon oppimisen eteen tekisi?
Lopettakaa piereskely, helpottaa hajuhaitat ja silmien kirvely.
Piereskelevät juustot?Ei tällä kertaa piereskelty. Ne oli ne juustot!