Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä olen käynyt treenaamassa sunnuntaina, maanantaina, keskiviikkona ja torstaina. Menenköhän tänäänkin? Luultavasti menen. Menenhän minä, koska nolife.

Mä olen käynyt treenaamassa sunnuntaina, maanantaina, keskiviikkona ja torstaina. Menenköhän tänäänkin? Luultavasti menen. Menenhän minä, koska nolife.

Sunnuntai, maanantai, keskiviikko, torstai, check. Tänään, negative. Huomenna, positive.

Sunnuntai, maanantai, keskiviikko, torstai, check. Tänään, negative. Huomenna, positive.

Huomennakin ajattelin mennä. Sunnuntaina: negative.

Eikö bullin salilla soi sitten kaiken maailman paska mikä häiritsee treenaamista, niiku saleilla yleensä...
Paha sanoa, luultavasti, en ole ikinä WFC:llä käynyt. Itse treenaan ap klo 09:30-11:00 ja kuuntelen korporaatiota, ainut miinus siinä on se että sarja katkeaa sellaiseen naurunremakkaan :D

mitäs viikonloppusuunnitelmia,kunteilla,on
Minä saatan piipahtaa Vesan kaupassa

Vesa:
fe0f66de12154ad987efab14892f580d.webp

mitäs viikonloppusuunnitelmia,kunteilla,on
Minä saatan piipahtaa Vesan kaupassa

En aio käydä Vesan kaupassa.
Aion ainakin sunnuntaina mennä sellaiseen paikkaan, josta saa ostaa olutta ja jossa näkee, kun Liverpool voittaa Man Cityn Liigacupin finaalissa.
Huomenna aion ainakin treenata. Kovat suunnitelmat viikonlopulle siis.

ja sitten hiljennymme,viikonlopun:viettoon

hyvää viikonloppua,kuntit

Ilmoitin Sniffarin E-K Sotilasmarssille, koska viime vuonnakin meni niin hyvin.

Siis jos ei oteta huomioon sitä että hänet löydettiin viikkoa myöhemmin Kokkolasta.

Tuo Kabackan burgeri on kyllä ihan älyttömän hyvää. :kuola: Ja ne bataattiranut :kuola:

Laitetaan vielä yksi. :kuola: Ehkä toinenkin :kuola:

Kerta kiellon päälle :kuola:

E. :kuola:

Back
Ylös Bottom