Deleted member 43228
Itse kaivoin esille PS3:n ohjaimen ja pelailin sillä tietokoneen kautta Commander Keen 1:stä. Se se oli poikaa, kuten pikkupoikana konsanaan. Kunnes huomasin, että en tallentanut. Joutu aloittaan alusta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
#vuosiloma
#kuulemma #2014#vuosilomalaki #eikoske
Ooo, oltiin samaan aikaan saunassa!Jos menis saunan lauteille hetkeks makaamaan.
Entäs Cheek vai Antti Tuisku?Euroviisut vai tankomarkkinat?
Mä en ymmärrä Cheekin päälle yhtään, ärsyttävä. Tuisku vähän, nojoo... Mut Tuisku mielummin. Ja penkki on märkänä, pyyhe päällä istuskelen!Entäs Cheek vai Antti Tuisku?
Tytöillä toki penkki märkänä heti, on kumpi vaan.
Samassa? Ja paikat märkänä. Törkeetä!Ooo, oltiin samaan aikaan saunassa!
En ole mikään unientulkitsija, mutta mielestänt tämä voisi viitata siihen, että sinulla on sukulaissuhteissa kehitettävää, eikä polkupyöräily välttämättä ole se asia, jonka vuoksi olisit valmis luopumaan isovarpaastasi. Toisaalta, tuo koira viitannee siihen, että pizzan kanssa saatat nauttia maitoa, vichyä tai limonadia, tarkemmin tuosta ei oikein näe. Viimeisenä tuosta paljastuu kaipuu aikaan, jolloin laskujen maksaminen oli muiden vastuulla ja itse sai kirmailla alasti niityillä ja syödä hiekkaa.Näin unta @futhermucker ista. Hän kolasi lunta jollain puuhaketuskoneella tuolla kotikylässäni. Ja sitä futerin isoa mustaa koiraa piti pelätä.
En ole mikään unientulkitsija, mutta mielestänt tämä voisi viitata siihen, että sinulla on sukulaissuhteissa kehitettävää, eikä polkupyöräily välttämättä ole se asia, jonka vuoksi olisit valmis luopumaan isovarpaastasi. Toisaalta, tuo koira viitannee siihen, että pizzan kanssa saatat nauttia maitoa, vichyä tai limonadia, tarkemmin tuosta ei oikein näe. Viimeisenä tuosta paljastuu kaipuu aikaan, jolloin laskujen maksaminen oli muiden vastuulla ja itse sai kirmailla alasti niityillä ja syödä hiekkaa.
Sanoisin, että tuo voisi viitata siihen suuntaan, että saatat alitajuisesti kokea tarvitsevasi oman pienen perunamaan ja laadukkaan kuokan ja lapion (ei mitään markettipaskaa), jolla saat tuota maata möyhentä.Mielenkiintoinen tulkinta. Onko sillä mitään merkitystä, että futerilla oli punaiset hiukset? Oikeastaan futer näytti parrakkaalta Ed Sheeranilta.
Hmm... Eilen puhuit ensiajelusta ja heti perään märkä uni meikämustalaisesta.Näin unta @futhermucker ista. Hän kolasi lunta jollain puuhaketuskoneella tuolla kotikylässäni. Ja sitä futerin isoa mustaa koiraa piti pelätä.