Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tupsumato on kyllä yks nyhtöpossu.
Nyhtömato.
Mä oon varmaan ollut 12-13-vuotias, kun oon ekan kerran touhunnut jotain punttien kanssa himaan ostetun penkin ja levytangon kanssa. Salilla varmaan jostain 14-15-vuotiaasta vähän aktiivisemmin. Tuosta laskettuna nyt lähtisi tyyliin 20. tai 21. vuosi. Ja jos nyt ei muuta ole jäänyt käteen, niin ainakin salilla tykkää käydä noin niinku osana normaalia arkea, ja ilman sen suurempia paineita tai pakkopullaa.Laskin muuten, että korkkasin yhdeksännentoista vuoden salilla. Eikä juuri mitään ole jäänyt käteen. :oops:
Mä oon varmaan ollut 12-13-vuotias, kun oon ekan kerran touhunnut jotain punttien kanssa himaan ostetun penkin ja levytangon kanssa. Salilla varmaan jostain 14-15-vuotiaasta vähän aktiivisemmin. Tuosta laskettuna nyt lähtisi tyyliin 20. tai 21. vuosi. Ja jos nyt ei muuta ole jäänyt käteen, niin ainakin salilla tykkää käydä noin niinku osana normaalia arkea, ja ilman sen suurempia paineita tai pakkopullaa.
Taukojakin on toki ollut, mutta totaalitauot eivät ole olleet mitään älyttömän pitkiä koskaan.
Laskin muuten, että korkkasin yhdeksännentoista vuoden salilla. Eikä juuri mitään ole jäänyt käteen. :oops:
Mikäs Bambi sieltä avatarista kurkistelee?Hui kauhistus, oli jännä peli :D
Naapurin kuvan otin lainaan!Mikäs Bambi sieltä avatarista kurkistelee?
Minun käsiraudat on vielä tallessa! :DHmmm... onko tämä naapuri nyt se sama henkilö joka on kahlinnut JohnyV:n kellarin patteriin käsiraudoilla?
Hyi!
Minun käsiraudat on vielä tallessa! :D

Minun käsiraudat on vielä tallessa! :D
Haha :D Tallessa ku tallessa :D... patterissa kiinni? :D