Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä en ole vielä pitkiä kalsonkeja kaivanut esiin. Ei sitä nyt muutaman päivän tai viikon vuoksi viitsi vaivautua.

Tänne näemmä luvassa tuollaista tämän aamun kaltaista (-20-22). Koirain kanssa aamulenkillä pärjäsi vielä farmarihousuilla.

Tekisi mieli katsoa jotain elokuvaa, mutta en viitsi vaan tämän päivän takia maksaa netflixistä mitään.
Niin muuten. Vihjailitko eilen hieman siihen suuntaan, että ystävällämme gonzalesilla olisi negrisiä piirteitä, kuten gorillamainen nenä?

Redtube.com, siellä ne elokuvat on.

Ei mua nyt tällä hetkellä huvita kattoa niitä elokuvia.

Niin muuten. Vihjailitko eilen hieman siihen suuntaan, että ystävällämme gonzalesilla olisi negrisiä piirteitä, kuten gorillamainen nenä?

En. Sanoin vaan, että on isot sieraimet. Johtui luultavasti epäedullisesta kuvakulmasta.

Enpä ajatellu poistua tänään yhtikäs mihinkään sisältä...

Liitteet

• 20160105_105601_HDR.webp
    20160105_105601_HDR.webp
    206,5 KB · Katsottu: 139
Sukkien kutominen taitaa olla katoavaa kansanperinnettä. Onneksi niitä vielä jotkut tekee.

Eipä tuolla ees ehtinyt puolessa tunnissa pahasti kylmä tulla. Jonkinlaiset silmämunan lämmittimet ois kyl tarpeen, ripsiin jääty komeat paakut.

Leikkuriin lämmittelemään.

Minä en ole vielä pitkiä kalsonkeja kaivanut esiin. Ei sitä nyt muutaman päivän tai viikon vuoksi viitsi vaivautua.

Tänne näemmä luvassa tuollaista tämän aamun kaltaista (-20-22). Koirain kanssa aamulenkillä pärjäsi vielä farmarihousuilla.

Itse olen heitellyt teknistä kerrastoa alle jo miinus kympistä asti. On kyllä pirun hyviä rättejä! Ei tuu kylmä eikä kuuma. Firma osti seittemälläsadalla lämpöstä vaatetta niin käytetään kun kerrankin on. Meillä rekut ei vaan pärjää, niillä on toppahaalaria ja pipoa ja töppösiä mut meinaavat jäätyä silti.

Nyt sit! Loppuu!

...

Ugh Irma, ja muut punttimimmit ;)
tumblr_lltec8L3XS1qiebnno1_500.gif

Ja mitäs täällä on irstailtu. Kajsna jatkaa selvästi tämän vuoden samaa linjaansa. Hyvä.
Mitäpä sitä hyväks todetusta vaihtamaan! Tässä on pieniä hidasteita, esim. miehen puute, mutta eiköhän tämä tästä!

Sukkien kutominen taitaa olla katoavaa kansanperinnettä. Onneksi niitä vielä jotkut tekee.
Minä teen! Pitäs vaa käydä luennoilla nii tulis sukkiakin tehtyä :D

Eipä tuolla ees ehtinyt puolessa tunnissa pahasti kylmä tulla. Jonkinlaiset silmämunan lämmittimet ois kyl tarpeen, ripsiin jääty komeat paakut
Hommaat tommosen lakin ja kakkulat. Suojaa silmät ja on myös varsin tyylikäs yhdistelmä.
005164_01.jpg

Mitäpä sitä hyväks todetusta vaihtamaan! Tässä on pieniä hidasteita, esim. miehen puute, mutta eiköhän tämä tästä!

Minä teen! Pitäs vaa käydä luennoilla nii tulis sukkiakin tehtyä :D
No ei kai tässä mitään ongelmaa sillon ole. Hommaat sen miehen ja sit se on. Ei ollenkaan sen vaikeampaa. Minari tosin näillä keleillä on vähän haastava tuolla kaupungilla, mutta eiköhän se perberi muistakin pukineista näy :D

Ja kyllä, hienoa. Kyllä emännän pitää osata villasukat tehdä. Ei muuten ole asiaa lieden ääreen lämpöseen. Hyvä tilanne sulla!

Itse olen heitellyt teknistä kerrastoa alle jo miinus kympistä asti. On kyllä pirun hyviä rättejä! Ei tuu kylmä eikä kuuma. Firma osti seittemälläsadalla lämpöstä vaatetta niin käytetään kun kerrankin on. Meillä rekut ei vaan pärjää, niillä on toppahaalaria ja pipoa ja töppösiä mut meinaavat jäätyä silti.

Ohan ne ihan hyviä, mutta jotenkin on semmonen epämukava kortsuun pukeutunut olo ja kun ei kerran jalat oikeastaan koskaan palele, mitä niitä turhaan pitämään.
Meillä kyllä rekut tarkenee vaikka mimmosessa pakkasessa, pohjavilla on niin tiheetä, että ihoa ei löydä, vaikka sisäkoiria ovatkin. Paikallaan ollessa tosin alkaa anturoiden välit joskus ekoilla kunnon pakkasilla palelemaan, joten parempi vaan pysyä liikkeessä.

Itellä ainoa herkästi kylmenevä ruumiinosa on kädet.

Siksipä käytänkin ulkoillessa pakkaskeleillä aina nahkatumppuja. Sitten, kun lämpötila tippuu alle -10 (kuten nyt) vaihdan pilkkirukkasiin.
On mulla tommoset patteritumputkin, mutta niitä en oo koskaan tarvinnut. Ne odottaa niitä <-30 -kelejä.

Back
Ylös Bottom