Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Irma oli tuhmana
Muistan että nuo sirkat auttoi kyllä joskus selkään, kun menin sen teloon kaatuessa. Nyt ne olivat vaikutukseltaan nolla. Mutta, onneksi löyty apu tosiaan Panacodeista.Sirkat ei kyllä tehoa yhtää mihinkää. Joskus muinoin noidannuoli iski selkään ja niistä olisi pitänyt olla apua, mutta pyhpah. Ei ollu.
Voi hyvin olla, jäi vähän kesken...entä jos tuhma olikin irmana
Irma oli tuhmana mun unessa. Mitäköhän se tarkoittaa?
Muistan että nuo sirkat auttoi kyllä joskus selkään, kun menin sen teloon kaatuessa. Nyt ne olivat vaikutukseltaan nolla. Mutta, onneksi löyty apu tosiaan Panacodeista.
Se on munkkipäivä! Kaikki tänään kahveelle ja munkille! Ei saa unohtua. Olin myös päivän jäljessä. Heräsin tänään torstaihin, mutta se olikin ilon ja onnen päivä. Hyvä.
Oho! Säähän ajattelet mua sitte aika usein.

Pitäs tietysti! Olen aina valmiina paria munkkia varten. Juuri pareittain nautittuna ne ovatkin herkullisimmillaan. Edellä postattu kuva ei liity.Pitäisikö futherille postata parit munkit...
Onko korit paikallaan talvella, oon luullut että ne kerätään pois? Tosin nyt kun alan miettiin, niin oon muuten nähnyt kun joku viskoo kiekkoja ainakin keväällä vielä lumen ollessa maassa. Taitaa vaan ongelma olla se, että hukkaa kiekon aika helpolla. Varsinkin jos on paljon kävellyssä paikassa heittämässä.
No mutta, ens vuonna sitten jo paremmin! Sää kerran oot vielä niin neitsytkin lajissa, niin ens vuonna sitten kärkikahinoissa ;) Jumppaluistelu? :D

Keppijumppaa, kuminauha jumppaa, pallojumppaa ,kuntopiirii... (muistan vieläkin viime talvelta mustat polveni, ku burbeita tehtiin luistimet jalassa) Iha vitun hauskaa puuhaa! :D