Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

giphy.gif

Huomenta annelinaamat.
Heräsin yöllä 37 kertaa, joten uni oli katkonaista kuin Teuvon elämä. Nyt väsyttää, mutta onneksi huomenna on lauvvvantai.

Sirkat ei kyllä tehoa yhtää mihinkää. Joskus muinoin noidannuoli iski selkään ja niistä olisi pitänyt olla apua, mutta pyhpah. Ei ollu.
Muistan että nuo sirkat auttoi kyllä joskus selkään, kun menin sen teloon kaatuessa. Nyt ne olivat vaikutukseltaan nolla. Mutta, onneksi löyty apu tosiaan Panacodeista.

Se on munkkipäivä! Kaikki tänään kahveelle ja munkille! Ei saa unohtua. Olin myös päivän jäljessä. Heräsin tänään torstaihin, mutta se olikin ilon ja onnen päivä. Hyvä.

Mulla on nyt kuulkaa askarruttava ongelma. Jätin vielä eilen Noksun ostowarret myymättä ahneuksissani ja nyt tarttee tarkkaan miettiä, iskeäkö myyntiin vai katsellaanko ensin suuntia.

Muistan että nuo sirkat auttoi kyllä joskus selkään, kun menin sen teloon kaatuessa. Nyt ne olivat vaikutukseltaan nolla. Mutta, onneksi löyty apu tosiaan Panacodeista.

Se on munkkipäivä! Kaikki tänään kahveelle ja munkille! Ei saa unohtua. Olin myös päivän jäljessä. Heräsin tänään torstaihin, mutta se olikin ilon ja onnen päivä. Hyvä.
1371662347.jpg

Pitäisikö futherille postata parit munkit...

Onko korit paikallaan talvella, oon luullut että ne kerätään pois? Tosin nyt kun alan miettiin, niin oon muuten nähnyt kun joku viskoo kiekkoja ainakin keväällä vielä lumen ollessa maassa. Taitaa vaan ongelma olla se, että hukkaa kiekon aika helpolla. Varsinkin jos on paljon kävellyssä paikassa heittämässä.

No mutta, ens vuonna sitten jo paremmin! Sää kerran oot vielä niin neitsytkin lajissa, niin ens vuonna sitten kärkikahinoissa ;) Jumppaluistelu? :D

Voidaaha ne jostain kerätä poiskin, mutta osalla pysyy myös paikallaan. Talkootöillähän nuo radat pidetään pelikelpoisina talvellakin :)

Ens vuonna sitten joo. Ja jumppaluistelu on nimensä mukainen: Jumppaa luistimet jalassa. Kerran viikossa moista ihanuutta taas :) Keppijumppaa, kuminauha jumppaa, pallojumppaa ,kuntopiirii... (muistan vieläkin viime talvelta mustat polveni, ku burbeita tehtiin luistimet jalassa) Iha vitun hauskaa puuhaa! :D

Back
Ylös Bottom