Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kävin ottamassa firman liittymän omiin nimiin. Samalla myyjä nosti mun netin johonki tuhansiin gigoihin tiedä niistä ja möi elisa viihteen viel.

Mitä nyt taas?

edit. Emäntä saa nyt sit tallentaa salkkareita ku oon reissussa. Ei noi nyt paskaakaan maksanut.

Viimeksi muokattu:
Joo mie luin siitä :) eiköhä ulkonaki pysty toimiin ku vaa varustautuu oikein.

Viikkikset... Noh... Eihä ne hyvin oo menny, MUTTA kaikille (itselleni) yllätyksenä, en oo mikään kerta ollu viimene! :D Vaikka yleensä ainoo nainen kylläki. sunnuntaina sitä mukavuutta olis taas luvassa ja tottakai jumppaluisteluuuuuuu <3
Onko korit paikallaan talvella, oon luullut että ne kerätään pois? Tosin nyt kun alan miettiin, niin oon muuten nähnyt kun joku viskoo kiekkoja ainakin keväällä vielä lumen ollessa maassa. Taitaa vaan ongelma olla se, että hukkaa kiekon aika helpolla. Varsinkin jos on paljon kävellyssä paikassa heittämässä.

No mutta, ens vuonna sitten jo paremmin! Sää kerran oot vielä niin neitsytkin lajissa, niin ens vuonna sitten kärkikahinoissa ;) Jumppaluistelu? :D

Ääh, ei jaksa korkata hyvää pulloa sen takia. Mielummin nappas pillerin ja johan helpotti. Aamulla vetäsin Sirdaludin, mutta se oli yhtä tyhjän kanssa.

Sirkat ei kyllä tehoa yhtää mihinkää. Joskus muinoin noidannuoli iski selkään ja niistä olisi pitänyt olla apua, mutta pyhpah. Ei ollu.

Mave kulki kevyesti! Vähä liianki kevyesti. Ku vaan viittis pistää painoja vähä enemmän niin vois jotain kehitystäki tapahtua.

Back
Ylös Bottom