Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Own ja owl heh-heh vai sanoisinko HU-HUU
Mutsi kertoo vieläkin välillä tohkeissaan kun mä olin tyyliin 2 vuotiana osannut nimetä kaikki suomen pöllöt lintukirjasta:) Näin myöhemmällä iällä olen kyllä ollut enemmän lepakkojen ystävä. Pari lepakoidenpönttöäkin olen mökille tehnyt.

Viimeksi muokattu:
giphy.gif

Aika pahan pistit, makeet noi lautas-silmät, näkee hyvin pimeessä jyrsijät:heart:
http://www.kniferights.org/index.php?option=com_content&task=view&id=330
Olispa meilläkin näin, onhan se naurettavaa ettet Suomessa voi tilata stilettiä tms. edes kotona keräily tarkoituksessa.
Sinivuokot on multa pari kääntöveistä ottanut haltuun ja sakkoja päälle.Siis kadulla ottaneet pois.
Ei viitsi mitään siistejä kantaa kun voi sitten menettää sen saakeli soikoon.

edit. Ja ei ole varmaankaan montaa väkivallantekoa tehty esim. monen sadan Benchmadin veitsellä. Kyllä ne taitaa olla leipäveitset ja sakset jotka heiluu. www.Benchmade.com

Viimeksi muokattu:
Nokiallehan tullee tai on rakennettukin jo, maailman ensimmäinen sisäheittorata. Että ei tarvi sun huolia, pääset heittään oikeesti läpi vuoden. ;)

Kuinka on viikkikset mennyt?

Joo mie luin siitä :) eiköhä ulkonaki pysty toimiin ku vaa varustautuu oikein.

Viikkikset... Noh... Eihä ne hyvin oo menny, MUTTA kaikille (itselleni) yllätyksenä, en oo mikään kerta ollu viimene! :D Vaikka yleensä ainoo nainen kylläki. sunnuntaina sitä mukavuutta olis taas luvassa ja tottakai jumppaluisteluuuuuuu <3

oli nihkeä,todella nihkeä,herätys

koska: panin maata, vasta 22:23

Mukava herätys, heräsin siinä omin nokkineni seiskan jälkeen. Syöty on. Rekkuja vois viedä lenkille, mut taidan antaa niiden nukkua viel hetken. Päivemmällä vois alkaa lattiahommiin.

Back
Ylös Bottom