Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mäkin kyselen tämmösiä vaan koska vittu oon vähä pöhnyissä ja mielikuvitus laukkaa.. viime kesänä(huom. vittu!) ois voinu muuttua elämä toisen ihmisen takia, mut ei muuttunu... oon ihan vitun pihalla vieläkin... Ei saatana ny menee vakavaks.. Juon vielä pari ni saa aamuks pääkipua pintaan......Älä saatana kysy vielä. Mä vastaan paremmin kun en oo näin väsynyt.
itse oletihan sama, arvasin etten muista sitä mainosta ihan sanasta sanaan ja annan jonkun nussia pilkkua, kun ei ole saanut muutakaan nussia tänään.
hah.
Missä? Koska? Mitä?Kovaa keskustelua, mut mie meen nukkuun, onneks ei tullu mitn kärhämää baarin jälkee :D
Columbun allamissä ne kaikki naiset on
haista itte paskalol juu aar nuub
sitä piti vielä sanomani, että se on vittumaista tehdä väärä ratkasu ja katua sitä.
Kyllä se pitää olla sitten aika valmis, jos lusikoiden jakoon laittaminenkin on sen arvosta..
Jawhead: tuus käymään vähän täällä.
Naisiahan ei perinteisesti ole yöketjussa ollutkaan, ainakaan tappiin asti..
Mun tappiin vois vois tullakkin. Ja pohjaan asti.
Oot oikeassa.. paskinta tässä on että joku vitun ihastus saa miettiin eroa joka tuntuis todennäköisesti ihan vitun hirveältä.. tää on niin tätä:wall:sitä piti vielä sanomani, että se on vittumaista tehdä väärä ratkasu ja katua sitä.
Kyllä se pitää olla sitten aika valmis, jos lusikoiden jakoon laittaminenkin on sen arvosta..
Jawhead: tuus käymään vähän täällä.
Naisiahan ei perinteisesti ole yöketjussa ollutkaan, ainakaan tappiin asti..
Mun tappiin vois vois tullakkin. Ja pohjaan asti.