Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikäs siihen on rassannut?

kjhähähä khhäh

....Älä saatana kysy vielä. Mä vastaan paremmin kun en oo näin väsynyt.
Mäkin kyselen tämmösiä vaan koska vittu oon vähä pöhnyissä ja mielikuvitus laukkaa.. viime kesänä(huom. vittu!) ois voinu muuttua elämä toisen ihmisen takia, mut ei muuttunu... oon ihan vitun pihalla vieläkin... Ei saatana ny menee vakavaks.. Juon vielä pari ni saa aamuks pääkipua pintaan..

ihan sama, arvasin etten muista sitä mainosta ihan sanasta sanaan ja annan jonkun nussia pilkkua, kun ei ole saanut muutakaan nussia tänään.

hah.
itse olet

Kovaa keskustelua, mut mie meen nukkuun, onneks ei tullu mitn kärhämää baarin jälkee :D

missä ne kaikki naiset on

helmee ku kaikki on iha pihalla :D

sitä piti vielä sanomani, että se on vittumaista tehdä väärä ratkasu ja katua sitä.

Kyllä se pitää olla sitten aika valmis, jos lusikoiden jakoon laittaminenkin on sen arvosta..
Jawhead: tuus käymään vähän täällä.

Naisiahan ei perinteisesti ole yöketjussa ollutkaan, ainakaan tappiin asti..
Mun tappiin vois vois tullakkin. Ja pohjaan asti.

sitä piti vielä sanomani, että se on vittumaista tehdä väärä ratkasu ja katua sitä.

Kyllä se pitää olla sitten aika valmis, jos lusikoiden jakoon laittaminenkin on sen arvosta..

no mun tappiin on ollut aika monikin mutta se ei oo paljoa se.. ja meikäläinenhän ei voi esim käydä eikä esim vähän.. notta sillattees

Oot oikeassa.. paskinta tässä on että joku vitun ihastus saa miettiin eroa joka tuntuis todennäköisesti ihan vitun hirveältä.. tää on niin tätä:wall:

Jawhead, tuut takas raapiin tikkejä. Soon kivaa.

Mitäs sitten tehdään?

Dinhonupulle vielä: Kyllä se siitä selkiää sullekkin. Vastaus kaikkiin sun kysymyksiin on sun omassa päässä.
Sekin, että ihastuksella olisi myös sinuun samanlaisia tunteita olisi välttämätöntä. Sekään ei silti riitä. Olisin tyytyväinen jos voisin sanoa, että tee se ja elämääsi tulee taas sitä ihanaa jännityksen ja suhteen alkuhuuman tunnetta, mutta voisin toisaalta neuvoa, että mieti paljonko nautit nykyisestä hetkestä ja siitä arjesta.

En voi antaa vastausta.

Back
Ylös Bottom