Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

no toiks sää ne liukkarit?

Sit luistaa hyvin, suksi kulkee ja niinpoispäin...

Dinho: mikä Aki?
Ja miks kaikki kirjottaa niin perkeleen nopeesti....
korjattu...

jumalauta oon vasta juonu 3 kaljaa ja aikaa on ollu vaikka kuinka... Pitää alkaa harjoitteleen miittiä varten että pärjään teille pervoille.. Pitäisköhän sitä vielä piilotella munaa tänään.. eiku vittu nythän on huominen eli tänään..

tuo reinzelli on ainakin ihan homo

Onko Reinzell saanut luvan taas h0m0stella vai mistä nyt tuulee?

en, miten niin. Olet käsittänyt nyt aivan väärin. Täällä osaa muutkin kirjoittaa ja itse osaan välillä olla kirjoittamatta.

En tosin huomannut kysymyksessäsi mitään negatiivista sävyä, mutta jos alkaa pelottaa, voi silmukkaa kriristää...

Itsehän olen ollut viimeaikoina hina4mist4 vastaan...

yeah right...

herra siunaa

Nyt alko vituttaan. Mä meen tupakille. Nyt tekee meinaan mieli niin paljon tupaakkkiia, Nyt maistuis tupaaakkki ja jos sais vähän tuppaakkkkiiia niin polttasin vielä yhden tupaakin...

edit: anteeksi jos olen loukannut jotain teistä, jotka ilmeisesti elävät vielä kaapissa. teidän seksuaalisesta suuntautumisesta johtuva homofobia ei varmaan liity muhun mitenkään.

Se, että mä tiedän kuka mä olen ja mikä mun muijan nimi on riittää mulle...

en, miten niin. Olet käsittänyt nyt aivan väärin. Täällä osaa muutkin kirjoittaa ja itse osaan välillä olla kirjoittamatta.
Ymmärsin vain jotenkin, että sait ohjeen olla kirjoittamatta tähän trediin. Väärinymmärrys siis. Eikä kysymykseni ollut tarkoitus olla negatiivinen.

Mut missä on kaikki naiset?! Sinnehän tarvitaan niitäkin, jotta pariutuminen onnistuisi muidenkin kuin miehet+miehet osalta.. vai ollaanko ihan rehellisiä tunnustetaan että tästä miitistä ei saa ku pelkkää jorma+jorma settiä?!

tosimies käyttää nuuskaaa

En. Olet kuullut kateellisten panettelua. Itse Mike on sanonut, että se on ihan fine, kunhan se ei ole joka öistä ja joka postissa. Mullahan se lähti eräsitä syistä johtuen vähän näpistä.

Tottakai saan kirjoittaa mihin haluan ja en tarkoittanutkaan mitään pahaa äskeisessä viestissäni. Olen useammin kuitenkin kuullut positiivista palautetta siitä, että pidän yöketjussa, tai pidin yöketjussa tasoo yllä...

edit. taas ehtii väkee väliin, viestiä pukkaa kun Ilellä konsanaan.

...

Mut missä on kaikki naiset?! Sinnehän tarvitaan niitäkin, jotta pariutuminen onnistuisi muidenkin kuin miehet+miehet osalta.. vai ollaanko ihan rehellisiä tunnustetaan että tästä miitistä ei saa ku pelkkää jorma+jorma settiä?!
B-suunnitelma on mennä B-rappuun, ellei A-suunnitelma (naiset) flaksaa...

Kyllä sinne pirkkoja tulee. Mä tiedän. Sillon kun mä olin siä töissä, sano kaikki plikat mua siellä "hoitajaks". Kaikki kysy, että millä lipulla mua pääsee ajaan

En. Olet kuullut kateellisten panettelua. Itse Mike on sanonut, että se on ihan fine, kunhan se ei ole joka öistä ja joka postissa. Mullahan se lähti eräsitä syistä johtuen vähän näpistä.

Tottakai saan kirjoittaa mihin haluan ja en tarkoittanutkaan mitään pahaa äskeisessä viestissäni. Olen useammin kuitenkin kuullut positiivista palautetta siitä, että pidän yöketjussa, tai pidin yöketjussa tasoo yllä...

edit. taas ehtii väkee väliin, viestiä pukkaa kun Ilellä konsanaan.

...

suotanan homostelija

Back
Ylös Bottom