Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuntit, kuntit!

Jumalauta mulla on ollu ankeeta pari päivää, oon nimittäin paiskinut töitä ns muna suorana. Ai kamala. Sitten. Tarjosin oligarkille datshasta moninumeroisen summan, nyt saatana jännittää.

- - - Updated - - -

Mä en oo mällännyt yhtäkään autoa tänä talvena.

Tiiättekö ku seiskassa ei oikeastaan taida olla mitään muuta hyvää ku rikospähkinä. Ja vesajutut.

image.webp

Kuntit, kuntit!

Jumalauta mulla on ollu ankeeta pari päivää, oon nimittäin paiskinut töitä ns muna suorana. Ai kamala. Sitten. Tarjosin oligarkille datshasta moninumeroisen summan, nyt saatana jännittää.

Taasko sitä yritetään ostaa väärin ?

Toivottavasti ei nyt mikään Mr. Fancypants tule ruuvaamaan kakkoseen...tai siis toivottavasti et jää kakkoseksi.

Ennaltaehkäisy on muuten ihan väsynyt homma eikä siinä etes oikein voi onnistua. Mitä jos sä ennaltaehkäiset vaikka kolaria, kaatumista, tulipaloa etseteraa etseteraa.. Milloin lasketaan että on onnistunut? Ei se nyt oo jumalauta mikään saavutus jos on vaikka vuoden kolaroimatta tai ilman tulipaloa, ei voi keulia siinä vaiheessa että "minä poikapa ennaltaehkäisin tulipalon". Vasta haudassa sä oot saatana ennaltaehkässy sen. Jos ei oo sitten mällännyt tai polttanut jotakin tai kaatunut, eli epäonnistunut jo aiemmin. Yritä tässä sitten saatana olla jotenkin kaukaa viisas.

Jos oikein tarkakasti siristää, tosta kuvasta voi nähdä sun pyllyn.

Ja emin ja heteetkin!

- - - Updated - - -

mitähän vittua sekin nyt tarkotti

- - - Updated - - -

pitää kysyä työkaverilta

- - - Updated - - -

Tuli hyvä mieli kun näki kuvasta osan Irmasta.

- - - Updated - - -

Seisoo.

- - - Updated - - -

Onkohan tuo sohva myynnissä millä se istuu?

Kaukaa viisas voi olla toki monella tapaa. Yksi on tuo ongelmalliseksi havaittu "ehkäsemis-linja". Itse pidän huomattavasti enemmän tästä "Varaudu vapaan alkoholintuonnin yms. hyvän loppumiseen"-linjasta. Se on vaan niin kaukaa viisasta, että kaapissa on min. 10 pulloa single maltteja ja vähintään korin verran erikoisoluita at all times. Plussana, jos on niin iso kovalevy, että voi Internetin katkeamista peläten tallentaa kaiken viihteen omalle isolle kovolle.

Kaukaa viisas voi olla toki monella tapaa. Yksi on tuo ongelmalliseksi havaittu "ehkäsemis-linja". Itse pidän huomattavasti enemmän tästä "Varaudu vapaan alkoholintuonnin yms. hyvän loppumiseen"-linjasta. Se on vaan niin kaukaa viisasta, että kaapissa on min. 10 pulloa single maltteja ja vähintään korin verran erikoisoluita at all times. Plussana, jos on niin iso kovalevy, että voi Internetin katkeamista peläten tallentaa kaiken viihteen omalle isolle kovolle.

Mahtuukohan edes Pentiumille kaikki maailman seksivideot? Edes jos on turbonappi pohjassa?

Jos mä tekisin semmosen amerikkalaishenkisen selviämis bunkkerin, niin siellä olis Pentium, Irman istuma sohva, pari kepua ja käteenvetämätöntä Serlaa.

- - - Updated - - -

Hyvä!

Niin minäkin muuten. Mukavaa tää siristely.

Mukava tirkistellä kun melkein kaikki näkyy!

- - - Updated - - -

Ja penkkikin vielä!

Back
Ylös Bottom