Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
suortti sanoi:eMuulilla löytyy tästä jo jonkin näkönen meksikoversio :D . Onko kukaan ladannu?
On siin kuitenkin kahen CD:n paketti. Itekkin olen kyllä vähän skeptinen ton sisällön suhteen. Joku nopeen yhteyden omaava vois tsekata.Sininenporkkana sanoi:toi on ihan saletisti morrowind väärällä nimellä...
roidrage sanoi:tälläsen varmaan ostan AMD Athlon 3700+ venice, Geforce 7800gtx, 1 giga rammia. Eiköhän sen tällä pitäs pyöriä.
suortti sanoi:On siin kuitenkin kahen CD:n paketti.
suortti sanoi:On siin kuitenkin kahen CD:n paketti. Itekkin olen kyllä vähän skeptinen ton sisällön suhteen. Joku nopeen yhteyden omaava vois tsekata.
suortti sanoi:On siin kuitenkin kahen CD:n paketti. Itekkin olen kyllä vähän skeptinen ton sisällön suhteen. Joku nopeen yhteyden omaava vois tsekata.
Mental Pain sanoi:Pari päivää tässä nyt kokeillut peliä ja ihan hyvältä vaikuttaa.
Samoja piirteitä löytyy kuin edellisestä osasta, mutta paljon paremmalla grafiikalla.
Pelien eri osien lataamisesta ei ole haittaa, ovista ulos tultaessa tai sisälle mentäessä viive inhimillinen. Ei mitään valittamista, etenkin iso plussa siitä, etteivät pistäneet minkäänlaisia starforceja peliin eli cräkkäys onnistuin loistavasti.
Ainut miinus oli kun karkasin alussa vankilasta niin vartijat yrittivät ottaa minut aina kiinni kesken tehtävien ja tämä sai aikaan saattotehtävissä saatettavan hyökkäämisen minun kimppuuni, mutta kun sen tappoi niin kaikki oli taas kunnossa. Jotain vaikutusta siitä tappamisesta oli nyrpeä naama.
pisteet: 9
Dietka sanoi:Pitääpä asennella peli, onko toi tyyliltään niinkuin Zelda vai Civilization 4 ? vai siltä väliltä ?
Sininenporkkana sanoi:Millanes mylly sulla on? eli lähinnä sitä tässä ajan takaa että pelaatko detaljit minimissä vai lähenteletkö maksimia?
Tommy Gun sanoi:No kyllä aika kaukana tuosta civiztä... Kolmannessa persoonassa pelattavaa rpg:tä...