OBH Nordica shiatsu body massage

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itsekin törmäsin kyseiseen härveliin tänään ja pakkohan siihen oli hetkeksi istahtaa. Mäkin
yllätyin laitteen tehosta, etenkin se selän rullaus tuntui hyvältä.

Kyllähän tuo varmasti rentouttaa ja parantaa verenkiertoa 'hierottavilla' alueilla, mutta en
oikeen usko, että jumeihin sen kummemmin tehoaa.:rolleyes:

Kyl toi ois ihan asiallinen tietokonetuoliin. Nyt on tällanen lypsyjakkara vaan käytössä:D

Aikaa hellästi se hieroi verrattuna aitoon oikiaan shiatsuun. Mutta duunissa toi ois kyllä aivan mahtava.

tästä samasta vehkeestähän oli jo joku ketju täällä, mutta kirjotetaan tähän samat pointit:

180-senttiselle aivan liian pieni vehjes toi. ei riitä lapaluihinkaan asti ulottuvuus. toisekseen suht kevyttä hierontaa, ja hieronta tyyliin "vähän sinnepäin".. kai se tosiaan verenkiertoa vähän piristää...

Mun isäpuoli osti mutsille pari joulua sitten hieman samantyyppisen hierovan istuinpäällisen, käyttävät sitä lähinnä asuntoautolla ajellessaan pitkiä matkoja. On kuulemma ihan toimiva peli ja verryttää mukavasti.

Meillä duunissa on semmoinen [kuva alhaalla] hieromissysteemi millä voi hieroa niskoja tai alaselkää. Pyörivä liike on suht ok, lähentelee aikalailla oikeaa hierontaa, mutta kaikki värinätoiminnot saa meikäläiselle ainakin huonon olon, alkaa oksettaa kun pää tärisee :)

SM-100.jpg

Kai toi pitää mennä ostaa nyt. Sehän on nyt selvää, ettei se oikeeta hierontaa vastaa, mutta rankan työpäivän jälkeen ohjelmaan kuuluu varmasti toi hierova tuoli. Ette kai te oikeesti oleta, että toi nyt vastais oikeeta hierontaa? Mun silmiin toi oli kyllä ihan pätevä vehje. Ja mikä parasta..siinä on sellanen perseessuristin samalla..hohoo

edit: pistäkäähän hintoja tänne..primassa tais olla 179€ ja gigantissa 169€, honkkari myy kai kans noita, mutta hinnasta ei tietoa

edit2: mä laittelen jotain juttua tänne sit, ku oon muutaman kerran tolla rullannu

Joo kävin nyt ostaa sen ja parhaillaan hyrrää. Suosittelen, jos selkälihat rangan ympäriltä menee helposti jumiin. Tää laitene mourii ja rullaa niitä ihan kivasti, Saa melkein irvistellä, ku tekee sen verran hyvää ;-DD

Eli laitteessa on shiatsu-möyrintä koko selkä kroppa/alaselkä/yläselkä. Toinen on sellanen rullaus ylös alas. Siiä myös vaihtoehto koko selkä/alaselkä/yläselkä ja ton voi pysäyttää tiettyyn kohtaa. Myös rullauksen leveyttä voi vaihdella

Tää oli kyllä mulle loisto ostos, ku duunin takia selkä vetää välillä pahasti jumiin.

hoho..oon rullaillu tän kanssa jo kohta 5 krt varmaan. Ohjeissa taidetiin sanoa, et 15min maks, mutta toiki on varmaan tarkotettu joillekki mummoille, ettei niiltä lähe selkä irti, jos ne on pidempään. Kahden vuoden takuu on koneella.

Ja hei ossipena. Onko olemasa jotain parempia järkevän hintaisia hieromakoneita. Pistä ihmeessä tänne infoo, jos on

Ehdottomasti paras tuon tyylinen härpäke jota olen koskaan koittanut. Kaveri hieroi kamerakauppoja prismassa ja meikäläinen otti kunnon koeajot vekottimella sillä aikaa.

En olisi todellakaan uskonut, että noinkin hyvin pistelee menemään. Ja ei todellakaan ollut "liian pieni vehje" mullekaan, vaikka olen 188 cm pitkä. Hyvä laitos.

Pitäs jollain ilveellä saada tuommonen tänne duuniin. Täällä kun 12 tuntia perse homeessa istuu niin ois aika nannaa tuommonen. Etenki jonkun selkätreenipäivän päälle.

hoho..oon rullaillu tän kanssa jo kohta 5 krt varmaan. Ohjeissa taidetiin sanoa, et 15min maks, mutta toiki on varmaan tarkotettu joillekki mummoille, ettei niiltä lähe selkä irti, jos ne on pidempään. Kahden vuoden takuu on koneella.

Ja hei ossipena. Onko olemasa jotain parempia järkevän hintaisia hieromakoneita. Pistä ihmeessä tänne infoo, jos on

ei oo kauheesti kokemusta, petyin vaan siihen obh:n systeemiin totaalisesti kun huvikseen testasin jossain prismassa. johtuu erityisesti siitä kun siinä vehkeessä ei ollut tarpeeks ulottuvuutta ja hieronta loppu latsien alapuolelle (ja itellä jumii aina sen pisteen yläpuolelta)

enkä muutenkaan tiedä mitään laitetta mikä toimis paremmin kun esim 2 tennispalloa selän ja lattian välissä.

Ihan ok laite

Meninpä sitten mustaanpörssiin ja hetken mielijohteesta ostin tommosen laitteen. Kotiin kävellessä kadutti, kun upotti 179€ moiseen. Parin kerran kokeilun jälkeen kokemukset on kyllä ihan positiiviset. Olen vähän yli 190cm pitkä eikä laite ylety yläselkään kunnolla. Asian saa korjattua säätäämällä laitteen hieromaan vain yläosaa ja asettua sellaiseen asentoon että yläselkä saa kyytiä.

Istuinosassa oleva tärinäominaisuus on mielestäni aika turha... Siittiöt kyllä saa kyytiä...

Tänään hommasin Gigantin netistä postiennakolla hintaan 159€ Ei siis erillisiä kuluja postiennakosta.

Mukavalta tuntuu sekä hieronta että rullaus, reisien täristys on todellakin turha. Jospa siinä on vibroshape-efekti...

Mun mielestä hinta-laatusuhde on kohdallaan! Suosittelen, jos ei hierojalle pääse.

Testi istunta tuli paikallisessa citymarketissa tehtyä, yllätti positiivisesti se shiatsu moodi, pyöritteli just oikeista paikoista.

Toimiikos tuo sillonkun sitä ei käytä hieronta ominaisuudessa niin hyvänä istuimena, Entäs millasta tuolia suosittelette kun joutuu aika paljon koneella olemaan niin että ryhti pysyisi hyvänä yms ? : )

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom