OBH Nordica shiatsu body massage

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Entäs millasta tuolia suosittelette kun joutuu aika paljon koneella olemaan niin että ryhti pysyisi hyvänä yms ? : )
Yhdessä vaiheessa selkä oli niin pahana että ei käytännössä pystynyt istumaan lainkaan. Fysioterapeutin odotushuoneessa oli hassun näköisiä tuoleja ja semmoiseen uskaltauduin jopa istahtamaan ja tuntui siltä kuin olisi istunut pilven päälle, kipu oli tiessään. Tuoleina siellä oli tämmöiset Stokken Pendulumit. Suosittelen!

pendulum_gr.jpg

Biltemassa on halpisversio tuosta tuolista. Rakenteeltaan melko pitkälle samanlainen. Hierontana ainoastaan se joka pyörii (ei siis se rullaus) ja liikkuu ylös alas. Moodeina läselkä, alaselkä ja molemmat. Ei ole myöskään tuota perseen tärisyttäjää. Ostin tuollaisen hintaan 79 € ja ajaa mielestäni saman asian.

Kun toi ekan postin linkki ei enää toimi, niin onko toi gigantin sivuilla oleva OBH nordican hieromaistuin sama kun otsikossa oleva? on ainakin erinäköinen kun OBH nordican sivuilla ja hintaakin sillä on vähemmän.

Tämä siis kyseessä: http://www.gigantti.fi/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-gigantti-Site/fi_FI/-/EUR/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=D6ez6oZKCVlSR0EjF5FBwx1q00007ps32AAj?ProductID=SVPD4QFHxNsAAAEQ_QdbjP36&CatalogCategoryID=wCnD4QFHHFIAAAEOlVg03xil

Edit: Taitaakin olla vaan joku halvempi versio... Mahtaakohan siitä olla mihinkään?

Nostetaan threadi ylös. Tilasin onoff.comista OBH Nordica Shiatsu Body Massagen (malli 6088), 144€ kotiin kuljetettuna. Hieroo mun mielestä kyllä tosi hyvin. Hierontavoimakkuus kyllä riittää itselle. Löytyi selästä melkoisia muhkuroita, joten sai irvistellä kun selkälihat sai kyytiä. Saa joka kohdan selästä hierottua, kun rönöttää sopivasti, vaikka pituutta on 192cm. Vois mainostaa lauseella: Vitun hyvä! Eikä olisi yhtään liioiteltua. Suosittelen! Tästä tuli mun paras kaveri!

Mun mielestä ei oo kiva laite. Murjoo myös rankaa pitkin menemään, vaikka millaisen asennon otat tuolissa :(

Mun mielestä ei oo kiva laite. Murjoo myös rankaa pitkin menemään, vaikka millaisen asennon otat tuolissa :(
Siihen voi laittaa pyyhkeen tms väliin jos liikaa murjoo. Ainakin ite totuin aika nopeesti tuohon laitteeseen.

Treenaa kunnon lihat selkään niin ei rankaa murjo.

Treenaa kunnon lihat selkään niin ei rankaa murjo.

No siitä se on todennäköisesti kiinni.
Mutta, en tiennytkään, että laite on tarkoitettu vaan isoille bodymunkeille.
Kiitos tiedosta, valistan myös ystäviä ja tuttaviani tästä.

Kyseessä on aivan mahtava laite:thumbs: En henkilökohtaisesti omista kyseistä tuolia mutta suht. säännöllisesti tulee sellaista käytettyä. Ei tietenkään vastaa oikeaa hierontaa mutta ajaa asiansa;)

En henkilökohtaisesti omista kyseistä tuolia mutta suht. säännöllisesti tulee sellaista käytettyä.

Äijä käy emännän kanssa aina prismassa ja tokaset "hei mä käyn nopee kattoo noita dvd-leffoja yläkerrassa, nii osta sä nää safkat sillä välin"..sit meetki surruttelee tuoliin vaan? ;-)

ps. onko se välilihasuristin tarkotettu naisille..siis se "reisihieronta"?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom