OBH Nordica shiatsu body massage

Äijä käy emännän kanssa aina prismassa ja tokaset "hei mä käyn nopee kattoo noita dvd-leffoja yläkerrassa, nii osta sä nää safkat sillä välin"..sit meetki surruttelee tuoliin vaan? ;-)

ps. onko se välilihasuristin tarkotettu naisille..siis se "reisihieronta"?

Heh, no ei aivan:D Lähipiiristä löytyy tämmöinen vekotin ja melkein aina kun on kylässä tulee käytettyä. Niin, en siitä suristimesta tiedä, ei ainakaan itselle sillä ole oikein mitään vaikutusta. Mutta onneks selkäosio toimii sitäkin paremmin:hyvä:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ps. onko se välilihasuristin tarkotettu naisille..siis se "reisihieronta"?

Ainakaan minulle se ei ole tarkoitettu. Kutittaa niin perkeleesti! Ehkäpä se kutittaa naisia juurikin sillä oikealla tavalla :) Muutenkin Qanin kanssa samoilla linjoilla => selkäranka tuossa osumaa ottaa vaikka olisi missä asennossa. Tosin ei mullakaan sitä lihaa tuolla selässä ole, joten turha itkeä.

Ei oo toi..mä kaivan kuvan tosta tuolista. Menee hetki.
attachment.php

Piti katsoa kahteen kertaan, että oletko ottanut kuvan mun kotoa: mul on kans tuo OBH Nordican vehje ja vielä ihan samanlainen tuoli sen alla.

Itse hierontavehje on ollut loistava selän rentouttamiseen,mutta sillä värinäistuimella ei oo kuin hupiarvoa korkeintaan. Aluksi oli ongelma, ettei selkänoja hieronut tarpeeksi alhaalta, mistä paikat eniten jumissa, mutta älysin vaan laittaa tyynyjä perseen alle niin saa sopivan korkeuden säädettyä.

Mitä hieronnan voimakkuuteen tulee, mielestäni sitä voi itse "säätää" kuinka kovaa nojaa selkänojaa vasten, ei mee selkänikamat kipeäksi.

Päivitin aiemman mallin 6088-->6076. Isä osti tuon uudemman mallin. Ei tarvinnut kauaa miettiä, niin mullakin oli tuollainen. Tässä uudemmassa mallissa 4x hierontanystyröitä aiemman 2x sijasta. Reiskasuristinta ei ole, mutta ei sillä kyllä mitään tehnytkään. Hierontapalleroissa myös lämpötoiminto. Aiempi malli oli hyvä, mutta tämä on parempi.

"Hartioiden hierontayksikkö" ottaa kyllä tosi hyvin tuonne lapojen väliin ja saa hartiat ja niskat hierottua, kun muuttaa vähän asentoa. "Muun selän yksikkö" ehkä hieman hellempi verrattuna aiempaan, mutta lämpötoiminto kirii eron kiinni.

Kyllä näissä on istuttava ilman paitaa, niin saa hierontaa koko rahalla.

Itsellä on vuoden päivät ollu tuommonen hierontahärveli. Mun mielipide tuosta on että mitä huonommassa kunnossa selkälihakset niin sitä ylivertaisempana monet pitää tuota. Mulla ei ilmeisesti ole kovin jumissa selkälihakset sillä ainakaan mitään suurta vaikutusta tuo tooli ei tee. Käytän sillon tällöin ja eniten tuosta on mulle hyötyä ennen töihin lähtöä. Vähän vetreyttää selkää ja lähtee veri kiertämään. Näin ollen mukavampi tehä fyysistä työtä. Olen myös samaa mieltä että se nk. välilihasuristin on todella turha :)

Hommasin mallin 6076 keväällä ja joka päivä olen siinä tunnin pyrkinyt istumaan (yleensä lukien samalla jotain). Kroppa rentoutuu kiitettävästi ja turha kireys lähtee mielestäkin. Jos hajoaa takuuajan jälkeen, uuden hankinta on lähes varma asia. No niin, viikon seitsemäs treeni takana ja aika mennä hieronnan kautta piikkimatolle :D

Päivitin aiemman mallin 6088-->6076. Isä osti tuon uudemman mallin. Ei tarvinnut kauaa miettiä, niin mullakin oli tuollainen. Tässä uudemmassa mallissa 4x hierontanystyröitä aiemman 2x sijasta. Reiskasuristinta ei ole, mutta ei sillä kyllä mitään tehnytkään. Hierontapalleroissa myös lämpötoiminto. Aiempi malli oli hyvä, mutta tämä on parempi.

"Hartioiden hierontayksikkö" ottaa kyllä tosi hyvin tuonne lapojen väliin ja saa hartiat ja niskat hierottua, kun muuttaa vähän asentoa. "Muun selän yksikkö" ehkä hieman hellempi verrattuna aiempaan, mutta lämpötoiminto kirii eron kiinni.

Kyllä näissä on istuttava ilman paitaa, niin saa hierontaa koko rahalla.
Juu, toi n. 200 euron parempi malli on ihan hyvä jossa on myös "shoulder"-toiminto.
Eli tämä:
http://www.gigantti.fi/product/pien...nti/OBH6076/obh-nordica-shiatsu-hieromaistuin

Kaverilla on ja kyllä tuo shoulderitoiminto tekee gutaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom