O, niinkuin ohjelma

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tässä olisi taas yksi ohjelma. Jos on jotain vikaa, saa kertoa, jos ei ole, niin tulipahan taas arkistoitua yksi treeniohjelma Pakkikselle.

Selkä, Kyynärvarret / Rinta, Hauis, Kyynärvarret / Jalat / Olkapäät, Ojentajat, Vatsa

Leuanveto 3X10
Kulmasoutu T-tangolla 3X10
Yhdenkäden kulmasoutu 3X10
Selänojennus 3x10
Rannekääntö vastaotteella 3X10

Penkkipunnerrus 3X10
Vinopenkkipunnerrus käsipainoilla 2X10
Päänyliveto tangolla 2X10
Hauiskääntö mutkatangolla 2X10
Keskitetty hauiskääntö 2X10
Rannekääntö myötäotteella tangolla 3X10

Smith-kyykky 3X10
Jalanojennus 2X10
Suorinjaloin maastaveto 3X10
Jalankoukistus 2X10
Pohkeet seisten 2X10
Pohkeet istuen 2X10

Vipunostot sivuille kulmassa 2X10
Vipunostot sivuille 2X10
Pystypunnerrus käsipainoilla 2X10
Ojentajapunnerrus istuen mutkatangolla 2X10
Ojentajapunnerrus istuen käsipainoilla 2X10
Vatsarutistus 3X10
Jalkojennosto 3X10

Salilla käydään kolmesti viikossa, jolloin viikossa tehdään n. 44,25 sarjaa. Kaikki täysillä.
Tauot sarjojen välillä on tarkoitus puristaa n. 1,5 minuuttiin.
Olkapääliikkeiden järjestys on saanut vaikutteita tästä threadista.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ihan hyvältä näyttää ainakin mun silmääni:thumbs:
2. ja 4. päivän paikkaa voisit vaihtaa, koska selän treenaus 1. päivänä voi haitata hauistreenejä 2. päivänä.

'vipunosto sivuille kulmassa' lienee joku takaolkapääliike, vai?

Jos vaihdan 2. ja 4. päivän paikkaa, syntyy tilanne jossa treenataan perättäisinä päivinä ensin hauikset ja vasta sen jälkeen selkä. Kärsikööt mieluummin hauis- kuin selkätreenit.

Kyllä, kyseessä on tämä liike. Olisi pitänyt lisätä, että teen sen maaten penkillä, enkä näin.

Zone-sarja -42%
Ihan hyvältä nopeasti tsekattuna näyttää. Tosin tekisin just tossa järjestyksessä kuin on. Ei se selän treenaaminen paljon hauistreenejä ole ainakaan minulla haitannut. Ja jos paljon haittaa niin sitten taitaa jäädä se selkä selkätreenissä treenaamatta. Mutta noita kyynärvarsia en tekis kahdesti viikossa, ainakaan peräkkäisissä treeneissa. Ne saa rasitusta kuitenkin esim. SJMV:ssä ja monessa muussakin. Itse teen ne hauistreenin jälkeen enkä muuten ollenkaan.

horroroso sanoi:
Jos vaihdan 2. ja 4. päivän paikkaa, syntyy tilanne jossa treenataan perättäisinä päivinä ensin hauikset ja vasta sen jälkeen selkä. Kärsikööt mieluummin hauis- kuin selkätreenit.

hups. niinpäs meneekin:nolo:

Kyllä mun joku hienompi systeemi siihen piti pistää, mutta unohin:)

Et tainnut sanoa teetkö nuo tuossa järjestyksessä vai et, mutta tee pystypunnerrus ennen vipunostoja.

Back
Ylös Bottom