Nyt talvikuntoon 2012, pituutta 176 cm ja painoa 117 kg

Elikkäs nyt olis täydellisen elämänmuutoksen aika.. Apuja laihduttamiseen ja reenaamiseen! Ikää on se 21 vuotta..

Tavoitteena olis olla edes jonkinlaisessa kuosissa tammikuun alkuun ulkomaan matkaa varten :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eipä siinä muutakun ruokapuoli kuntoon, vinkkejä löytyy ravinto-osiosta. Sitten vaan joku reeniohjelma ja lisäks aerobista ja hyötyliikuntaa paljon!

Jep, ruokavalio kuntoon, valitset portaat hissin sijaan yms. ja aloitat kevyesti lisäämään liikuntaa. Ruokavalion muuttamisella pitäisi alkaa jo paino tippumaan ja säännöllisellä liikunnalla tehostat sitä vain entisestään :)

Joo asenne on kohillaan, joka on HIENOA ! Nyt sitte vaa reeniä ja monipuolista hyvää murkinaa rinnan alle niin hyvä tulee, sano mun sanoneen.

Mun mielestä "kesäksi kuntoon" tai talveksi..tai miksi synttärivarapäiväksi tahansa..jutut on vähän hölmöjä. Hyvä tietenkin,että on tavoite ja se missä ajassa siihen pyrkii pääsemään,mutta ainakin mulle on sopinut paremmin semmoset "viidessä vuodessa nostan tuloksia max paljon" ja siihen sit ottanut jonkun välimaalin. Tässä välimaalina vois olla toi ulkomaanmatka. Itellä ollut sillee,että tiettynä päivämääränä on kokeiltu maxit ja ne on pistetty ylös. Kun vuoden kuluttua on tehnyt saman on pystynyt näkemään kehittymisen ja on se sit ollut hyvää tai huonoa on tiennyt,että tässä on vuosi korjata hommaa tai laittaa vielä lisää kaasua:). Mulle tommonen on parempi siksi,että on jonku verran reilusti tullu kaikenlaista jarrua ja ollut pitkiäkin reenitaukoja. Jos mulla olis ollut lyhyt "kiristys" niin isolla todennäköisyydellä olisin sen ryssinyt,tavoite jäänyt saavuttamatta ja motivaatio olis laskenut. Pidemmässä proggiksessä jää varaa mokailla ja korjailla virheitä ja eihän tämmösissä jutuissa edes koskaan pääse maaliin. Seuraava maali on seuraava reeni ja sen jälkeen taas seuraava.

Elikkäs nyt olis täydellisen elämänmuutoksen aika.. Apuja laihduttamiseen ja reenaamiseen! Ikää on se 21 vuotta..

Tavoitteena olis olla edes jonkinlaisessa kuosissa tammikuun alkuun ulkomaan matkaa varten :rolleyes:

tässä vaiheessa ois hyvä tietää jonkinlaisia taustoja ennenkuin alkaa neuvoja antamaan

no treenihistoriaa lähinnä ja minkälaisella ruokailulla se paino on noussut noin kunnioittaviin mittoihin

No kiekkoa pelasin tossa 10 vuotta, sillonha ei ongelmia painon kanssa ollut, mut 18 vuotta ko täytti ja muutti omilleen, niin ruokailu on epäsäännöllisen säännölistä.. Eli kyllä se pohja tuolla jossain on

eli punttia on tullut tehtyä jossain määrin?

No jos kerta on aikaisempaa pohjaa ja ilmeisesti myös tietämystä, niin mitä sinä täällä pyörit? Säälipisteet helvettiin, kone kiinni ja treenaamaan. Siitä se taas lähtee.

Apuja laihduttamiseen ja reenaamiseen!
Kannattaa tutustua Pakkotoisto.comin foorumiin www.pakkotoisto.com, ravinto-osiosta löydät hyviä vinkkejä laihduttamiseen ja treeniosiosta hyviä vinkkejä reenaamiseen. Vai odotatko, että saat tämän ketjun kautta kaiken kattavan henkilökohtaisen treeni- ja ravinto-ohjelman? Puoli vuotta on hyvä "välietappi", mutta koko touhu kannattaa ottaa enemmänkin elämäntapamuutoksena. Puolessa vuodessa nyt ei ainakaan mitään ihmeitä saa aikaan, ainakaan ihmettelemällä... Nyt vaan härkää sarvista!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom