Nyt täytyy ostaa uusi tietokone

Ajan winukan uusiksi ja ajan 3dMark03:en ja postaan sitten pisteet (verrattuna tähän 2,8 P4:een).

Eilen sain E6400:n ja Asrockin asennettua koneeseen. Ihme kyllä, ilman sen kummosempia ongelmia. Sisäänrakennetun äänikortin ajureiden kanssa pientä säätöä. Kyllähän kone piristy selvästi.

3dMark03 pisteet nousi n. 13500 -> 15200. Vois joku päivä kokeilla kellottamista jos sais väylän 300MHz. Tavoitteena tällä kokoonpanolla ois 3dmark03 pisteet tonne 16500 asti.

Tänään asennan NFS-Carbon:in, josko jo sais eye-candyt tappiin. :whip:

INTEL :haart:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olisi uuden koneen oston paikka. Vanha kone on hieman yli 4v. vanha ilman mitään päivityksiä eli koko homma menee uusiksi pois lukien monitori, kaiuttimet sun muut ylimääräiset. Koska koko homma menee uusiksi ajattelin ostaa valmiiksi kasatun koneen.

Onko kenelläkään suosituksia mistä löytyisi halpoja putiikkeja jotka myyvät pakettikoneita? (siis saa valita omat komponentit ja se kasataan valmiiksi)

Muut palat tuntuvat loksahtavan paikoilleen mutta näytönohjaimen valinta on tällä hetkellä vaikeinta. Prosessoriksi olen suunnittelemassa E6400:sta ja RAM:ia 2*1024, mikä olisi näitä vastaava näytönohjain ettei syntyisi pullonkaulla ja rahaa menisi hukkaan? Konetta käytän pelailuun, ei tarvitse aivan parhailla grafiikoilla pyöriä kunhan pelit pyörii suht mukavasti.

Itse olen nyt päätynyt seuraavaan:

Emo: ASUS P5B-E PLUS Socket 775 Intel® P965/ ICH8R ATX -emolevy.

Prosessori: Intel Core 2 Duo E6400, 2.13 GHz, Socket 775, FSB 1066, 2MB Cache, Boxed

Näytönohjain: Connect 3D Radeon X1950XT 256Mb DVI+DVI+VIVO

Muisti: 2x Transcend 1024MB DDR2 667MHz DIMM 5-5-5

Kovalevy: Seagate Barracuda 7200.10 320GB Serial-ATA-II (SATA-II)

Kotelo: Antec Performance One P150 - ATX-kotelo 430W virtalähteellä.

Hintaa n. 1200€ verkkokauppa.comista

edit- otan vielä asennuksen verkkokaupasta, lisää n. 70€

Eilen sain E6400:n ja Asrockin asennettua koneeseen. Ihme kyllä, ilman sen kummosempia ongelmia. Sisäänrakennetun äänikortin ajureiden kanssa pientä säätöä. Kyllähän kone piristy selvästi.

3dMark03 pisteet nousi n. 13500 -> 15200. Vois joku päivä kokeilla kellottamista jos sais väylän 300MHz. Tavoitteena tällä kokoonpanolla ois 3dmark03 pisteet tonne 16500 asti.

Tänään asennan NFS-Carbon:in, josko jo sais eye-candyt tappiin. :whip:

INTEL :haart:

Mulla tuli 3DMark06:sta 6200 pistettä ilman kellotuksia. Tänään ajattelin kellotella tuon MSI:n 7900GTO kortin 7900GTX:ää vastaavaksi ja katsella, että minkä verran lisää pojoja tulee...

Suositut

Back
Ylös Bottom