Nyström hävisi 76 kilolla Kiinan ME-nostajalle

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
oman käsitykseni mukaan kyllä tarkoittaa.. itellä on pieni epäily olemassa kuka kyseessä mutta.. en sano mitään ennen kuin jotain virallista liitto tiedottaa..

Niinhän tuo näyttäs tarkottavan, että käry on käynyt, ainakin A-näytteen osalta. Ja eipä tuossa hirveesti jää arvailtavaa kuka on kyseessä, jos vaikka kahtoo SM:ien osallistujalistaa.

ei se ihme ole että porukkaa jää kiinni..testaus kehittyy ja ennen kaikkea pikku hiljaa noissa tietyissä huippumaissakin aletaann testaamaan(valko-venäjä).. ainakaan suomessa käyttäminen ilman käryä ei enään kovin helppoa ole.. testi määrät aika suuria jo ihan kansallisella tasolla.. itekki oon ollu about 30-32testissä yhteensä ja mitään en kyllä ole vielä saavuttanut.. eli kyllä kuvittelisin huippujen kohdalla testimäärien olevan aika suuria.. itteä ylipäätään aina naurattaa puheet että huipulla kaikki käyttää :) ja paskat..noita rautoja mitä miesten huipulla nykyään tehdään pystyy ihan varmasti tekemään puhdas urheilija.. tarvitaan vain lahjoja, oikeat olosuhteet, lihashuolto, oikea valmennus(tekniikan opetus, herkkyyskausien huomiointi, oikea ohjelmointi,urheilijan ominaisuuksien jalostaminen nostoon jne) ,oikea ravinto(SIIS ruoka+ lisäravinteet, ja ihan vain lisäravinteet EI doping) pitkäjänteisyyttä ja terveyttä..

pitää varmaan tarkentaa taas käsitteet.. itelleni maailman huippu painonnostossa tarkoittaa MM-kisojen A-ryhmää.. ja minä en sinne pääse MUTTA joku mua lahjakkaampi, asenteeltaan parempi ja paremmin reenannut nostaja varmasti voi päästä!! eli kyllä pääsee joku, minä en.

Huipulle on menty puhtaalla, mennään paraikaa ja mennään jatkossakin. Yhä useammin.
joo jossain tikanheitos mennään huipulle puhtaana.mutta voimanostossa eikä painonnostossa mestaruuksia voiteta puhtaana.joka muuta väittää niin ei vaan yksinkertaisesti tajua asiosta yhtään mitään.

joo jossain tikanheitos mennään huipulle puhtaana.mutta voimanostossa eikä painonnostossa mestaruuksia voiteta puhtaana.joka muuta väittää niin ei vaan yksinkertaisesti tajua asiosta yhtään mitään.

Oletko henkilökohtaisesti lääkinnyt jokaista painonnoston ja voimanoston MM-osallistujaa yhteistyössä heidän kanssaan? Vai mitkä ovat perustelusi? Se että sinä jäät huipuista +50kg per laji kenties?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minua ainakin huvittaa kun Rigert88 on ketjun keskusteluista ainut mies joka edes työntää sen mitä maailman huiput tempaa ja silti ketjusta löytyy monta tietäjää, jotka ovat sitä mieltä, että maailman huipulle pääsee puhtaana.......

Mutta tokihan se on kiinni mitä huipulla tarkoitetaan. Miehissä nyt ei mitaleilla ole ollut ketään sitten 1988 em kisojen.

Itse kyllä uskon, että ihan näistä edellisistäkin vuoden 2009 em-kisoista löytyy joitakin puhtaita mitalisteja, myös miesten sarjoista. Varmahan tästä asiasta ei tietenkään voi olla.

Vaikken painonnostosta tiä mitään niin sanonpahan silti... Ne ketkä ovat sitä mieltä että douppaus on pakollista huipulla (on se mikä suosittu laji tahansa), kannattaa pitää mielessä ettei ihminen keskiverrosti käytä puoliakaan potentiaalistaan. Ei fyysisisltä eikä varsinkaan älyllisiltä ominaisuuksilta. Joskushan voi käydä vain niin, että se olympiavoittaja lajissa kun lajissa osaakin käyttää sen 2% enemän potentiaali kun muut ja sehän riittää. Ikinä ei voi varmaks sanoa mistään, koska ihminen ei itsekkään tunne vielä itseään. Kehossa on vain liikaa muuttujia, että voisimme tehdä varmoja havaintoja.
No mutta joo tietysti itsekkin uskon monien douppaavan eri lajeissa vaikka ei kii jäiskään.. se ei silti tarkoita etteikö ihminen pysty saavuttamaan huippua ilman kiellettyjä aineita...

Ps. Nyt kun kirjotin ja tääl on painonnostosta tietävää väkee liikkeellä niin kertokaas missä Hämeenlinnassa sais valmennusta? :) Kiitos jo valmiiks

Kyllä tää on jo utopiaa, jos joku puhtaaseen urheiluun uskoo. Marion Jones testattiin huippuaikoinaan yli 200 kertaa eikä koskaan kärähtänyt, vaikka jälkeenpäin selvisi että käytti epoa, anabolisia steroideja ja testosteronia. En tiedä mitä tarkoitat että ei käytä kuin puolia potentiaalistaan. Tämähän tarkoittaisi että huippunostajien pitäisi teoreettisesti temmata 350kg? Taitaa olla jo epäinhimillisiä lauseita, rajat ne on ihmisilläkin. Ja tulee liian nopeasti vastaan, jos maailman kärki halutaan saavuttaa. Ja ammattiurheilussa tämä on aivan ymmärrettävää, että sinne huipulle halutaan päästä. Joo onhan näitä lajeja: tikanheitto, shakki, mäkihyppy, ammunta... joissa doping ei auta. Mutta fyysistä suorituskykyä vaativissa lajeissa asia on aivan toisin. Se kuinka paljon prosentuaalisesti huippunaturaali pystyy tekemään huippudopupparin suorituksesta on mahdoton sanoa. Itse en nää dopingin käyttöä ammattiurheilijoilla mitenkään vääränä keinona, kun se on siellä huipulla pakollista. Mutta se ärsyttää, että näistä käryistä nostetaan hirveä älämölö mediassa, ja urheilijasta tehdään maanpetturi. Se menee jo todella yli, niitä maanpettureita on sitten maailmancup ladut ja painonnostolavat pullollaan.

jo noista marion jonesin ajoista on testaaminen menny eteenpäin paljon. JA kysymys kuuluu että eikö maailmasta sitten voi löytyä häntä lahjakkaampaa, paremmin valmennettua, paremmissa olosuhteissa valmennettua ja kaiken huolellisemmin tehnyttä urheilijaa joka pystyy samaan ilman aineita?? itse kun en ole aineita käyttänyt(vaikka ihan ilmaiseksi on monenlaista tarjottu!) niin mulla ei ole hajuakaan paljonko ne parantaa suorituskykyä!!?? mä vaan sanon että painonnostossa MM-kisojen A-ryhmässä tehdään nykyäänkin tuloksia jotka on aivan varmasti tehtävissä puhtaana.. en epäile hetkeäkään.. mutta ne tyypit on ammattilaisia ja reenanneet pienestä pitäen huippuolosuhteissa ja valmennuksessa.. lihashuolto on maksimoitu, ravinto puoli kunnossa jne.. huom. en nyt puhu niistä jotka voittaa MM-kisoissa, niistä tuloksista en mene takuuseen(toki olen koko ajan sanonut että aasian mailla on niin suuri massa josta valita ja niin hyvä valtion panostus lahjakkuuksien etsintään että niiden ylivoima olisi mahdollista jopa ilman aineita).. mutta sijat 5-10 MM-kisoissa.. ihan varmasti puhtaana pystyy niihin.

Zone-sarja -42%
Se kuinka paljon prosentuaalisesti huippunaturaali pystyy tekemään huippudopupparin suorituksesta on mahdoton sanoa. Itse en nää dopingin käyttöä ammattiurheilijoilla mitenkään vääränä keinona, kun se on siellä huipulla pakollista. Mutta se ärsyttää, että näistä käryistä nostetaan hirveä älämölö mediassa, ja urheilijasta tehdään maanpetturi. Se menee jo todella yli, niitä maanpettureita on sitten maailmancup ladut ja painonnostolavat pullollaan.

Olen 100 prosenttisesti samaa mieltä! Erittäin hyvin sanottu!

Oletko henkilökohtaisesti lääkinnyt jokaista painonnoston ja voimanoston MM-osallistujaa yhteistyössä heidän kanssaan? Vai mitkä ovat perustelusi? Se että sinä jäät huipuista +50kg per laji kenties?
en ole lääkinnyt ketään henkilökohtaisesti ja kannatan 100% puhdasta urheilua.mutta riittää kun on ollu tarpeeksi kauan mukana ja kulkee silmät auki niin selviää aika monta asiaa.

en ole lääkinnyt ketään henkilökohtaisesti ja kannatan 100% puhdasta urheilua.mutta riittää kun on ollu tarpeeksi kauan mukana ja kulkee silmät auki niin selviää aika monta asiaa.

Olet varmaan nähnyt kaikenmoista, mutta muistetaan myös että ihminen on aika kateellinen otus. (En viittaa sinuun)
Negatiiviset havainnot iskostetaan syvästi alitajuntaan ja niiden linssien läpi katsellaan sitten kaikkia. Se että joku on olympia-urheilija ei saa tarkoittaa automaattista tuomiota dopingin käytöstä. Myönnän kuitenkin että etenkin voimanoston ja painonnoston kaltaisissa lajeissa epäilyillä on paikkansa..

Mutta mitäpä hyötyä sitä on täällä pähkinöidä. Se joka kärähtää on käyttänyt ja loput..ovat puhtaita kunnes toisin todistetaan.

Olet varmaan nähnyt kaikenmoista, mutta muistetaan myös että ihminen on aika kateellinen otus. (En viittaa sinuun)
Negatiiviset havainnot iskostetaan syvästi alitajuntaan ja niiden linssien läpi katsellaan sitten kaikkia. Se että joku on olympia-urheilija ei saa tarkoittaa automaattista tuomiota dopingin käytöstä. Myönnän kuitenkin että etenkin voimanoston ja painonnoston kaltaisissa lajeissa epäilyillä on paikkansa..

Mutta mitäpä hyötyä sitä on täällä pähkinöidä. Se joka kärähtää on käyttänyt ja loput..ovat puhtaita kunnes toisin todistetaan.
näihän se on joka kärähtää on käyttänyt.ja loput on puhtaita:hyper:

Suositut

Back
Ylös Bottom